Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Supernice! Både Lugo och broder Infernus tror jag kan förtjäna varsitt äventyr faktiskt!
Klart jag ska. Möt Dairtheyrn.Rymdhamster said:Och nu har du postat i tråden, då måste du komma med förslag på en hejduk också!![]()
Och vad händer när Daffodil (ska de alla ha namn efter blommor? Så sött!) inser att den groteskt fete översteprästen har omvandlat templet till en ren "Murder-for-hire" firma under en tunn religiös täckmantel och att han övergått till att tjäna Mammon?Daffodil: Daffodil är ett gatubarn som blev kidnappad och tvångsrekryterad av onda kultister. Invigd i dess mysterier har hon inte bara blivit upplärd i dess dödliga färdigheter, hon har även blivit 'upplyst' om universums hemligheter. I kultens tjänst är hon beredd att göra vad som helst - även bränna den till grunden - så länge som vad hon ser som dess slutgiltiga syfte uppnås.
Tja, i mitt sinne såg jag framför mig att hon ser kultens egentliga syfte som att åkalla en mörk gud. Så jag tror vi kan gissa vad hon gör - väntar på rätt tillfälle att få den smutsige översteprästen ur vägen så kulten kan återgå till sitt "sanna syfte". Kanske med lämpliga äventyrare som hjälp/täckmantel?Iskaral said:Och vad händer när Daffodil (ska de alla ha namn efter blommor? Så sött!) inser att den groteskt fete översteprästen har omvandlat templet till en ren "Murder-for-hire" firma under en tunn religiös täckmantel och att han övergått till att tjäna Mammon?Daffodil: Daffodil är ett gatubarn som blev kidnappad och tvångsrekryterad av onda kultister. Invigd i dess mysterier har hon inte bara blivit upplärd i dess dödliga färdigheter, hon har även blivit 'upplyst' om universums hemligheter. I kultens tjänst är hon beredd att göra vad som helst - även bränna den till grunden - så länge som vad hon ser som dess slutgiltiga syfte uppnås.
Ett rejält blodbad kanske är vad som behövs för att få guden att uppenbara sig. Rosie å andra sidan inser att om hennes mörke mästare manifesterar sig kommer hon aldrig att bli fri från honomMax Raven said:Tja, i mitt sinne såg jag framför mig att hon ser kultens egentliga syfte som att åkalla en mörk gud. Så jag tror vi kan gissa vad hon gör - väntar på rätt tillfälle att få den smutsige översteprästen ur vägen så kulten kan återgå till sitt "sanna syfte". Kanske med lämpliga äventyrare som hjälp/täckmantel?Iskaral said:Och vad händer när Daffodil (ska de alla ha namn efter blommor? Så sött!) inser att den groteskt fete översteprästen har omvandlat templet till en ren "Murder-for-hire" firma under en tunn religiös täckmantel och att han övergått till att tjäna Mammon?Daffodil: Daffodil är ett gatubarn som blev kidnappad och tvångsrekryterad av onda kultister. Invigd i dess mysterier har hon inte bara blivit upplärd i dess dödliga färdigheter, hon har även blivit 'upplyst' om universums hemligheter. I kultens tjänst är hon beredd att göra vad som helst - även bränna den till grunden - så länge som vad hon ser som dess slutgiltiga syfte uppnås.![]()