Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Supernice! Både Lugo och broder Infernus tror jag kan förtjäna varsitt äventyr faktiskt!
Klart jag ska. Möt Dairtheyrn.Rymdhamster said:Och nu har du postat i tråden, då måste du komma med förslag på en hejduk också!
Och vad händer när Daffodil (ska de alla ha namn efter blommor? Så sött!) inser att den groteskt fete översteprästen har omvandlat templet till en ren "Murder-for-hire" firma under en tunn religiös täckmantel och att han övergått till att tjäna Mammon?Daffodil: Daffodil är ett gatubarn som blev kidnappad och tvångsrekryterad av onda kultister. Invigd i dess mysterier har hon inte bara blivit upplärd i dess dödliga färdigheter, hon har även blivit 'upplyst' om universums hemligheter. I kultens tjänst är hon beredd att göra vad som helst - även bränna den till grunden - så länge som vad hon ser som dess slutgiltiga syfte uppnås.
Tja, i mitt sinne såg jag framför mig att hon ser kultens egentliga syfte som att åkalla en mörk gud. Så jag tror vi kan gissa vad hon gör - väntar på rätt tillfälle att få den smutsige översteprästen ur vägen så kulten kan återgå till sitt "sanna syfte". Kanske med lämpliga äventyrare som hjälp/täckmantel?Iskaral said:Och vad händer när Daffodil (ska de alla ha namn efter blommor? Så sött!) inser att den groteskt fete översteprästen har omvandlat templet till en ren "Murder-for-hire" firma under en tunn religiös täckmantel och att han övergått till att tjäna Mammon?Daffodil: Daffodil är ett gatubarn som blev kidnappad och tvångsrekryterad av onda kultister. Invigd i dess mysterier har hon inte bara blivit upplärd i dess dödliga färdigheter, hon har även blivit 'upplyst' om universums hemligheter. I kultens tjänst är hon beredd att göra vad som helst - även bränna den till grunden - så länge som vad hon ser som dess slutgiltiga syfte uppnås.
Ett rejält blodbad kanske är vad som behövs för att få guden att uppenbara sig. Rosie å andra sidan inser att om hennes mörke mästare manifesterar sig kommer hon aldrig att bli fri från honomMax Raven said:Tja, i mitt sinne såg jag framför mig att hon ser kultens egentliga syfte som att åkalla en mörk gud. Så jag tror vi kan gissa vad hon gör - väntar på rätt tillfälle att få den smutsige översteprästen ur vägen så kulten kan återgå till sitt "sanna syfte". Kanske med lämpliga äventyrare som hjälp/täckmantel?Iskaral said:Och vad händer när Daffodil (ska de alla ha namn efter blommor? Så sött!) inser att den groteskt fete översteprästen har omvandlat templet till en ren "Murder-for-hire" firma under en tunn religiös täckmantel och att han övergått till att tjäna Mammon?Daffodil: Daffodil är ett gatubarn som blev kidnappad och tvångsrekryterad av onda kultister. Invigd i dess mysterier har hon inte bara blivit upplärd i dess dödliga färdigheter, hon har även blivit 'upplyst' om universums hemligheter. I kultens tjänst är hon beredd att göra vad som helst - även bränna den till grunden - så länge som vad hon ser som dess slutgiltiga syfte uppnås.