zonk
muterad
Som fysisk mutant (och, om man har otur, även som PSI-mutant) i det gamla goda cyberpunk-spelet Mutant 2089 riskerar man ju att åka på defekten "Motbjudande utseende". Man får då slumpa fram hur man blir förfulad från en liten lista. Men dessvärre finns det ju bara 10 olika alternativ på den listan, och till på köpet ska man slå på listan 1T4+2 gånger. Det blir alltså lätt lite upprepning. Så jag tänkte det är dags att lägga till lite fler alternativ! Här tänkte jag låna lite av forumets fantastiska kreativitet och bjuda in er alla att lägga till fler sätt att få motbjudande utseende på! Det finns ju både muterade människor och muterade djur, så det är inte fel med sånt som funkar för båda.
Jag börjar:
1. Flagnande hud. Din hud är märkligt fjällig och det faller ständigt av stora sjok, något som inte bekommer dig, men som omgivningen oftast inte uppskattar.
Jag börjar:
1. Flagnande hud. Din hud är märkligt fjällig och det faller ständigt av stora sjok, något som inte bekommer dig, men som omgivningen oftast inte uppskattar.