Nekromanti Hjälp! Tipsa mig om lättillgängligt vampireäventyr!

RasmusL

Champion
Hjälp!

Jag ska tydligen spelleda Vampire ikväll! Tips på one shot som kag kan hitta online och som är riktigt bra!?

Jocke

Man med skägg
Alla "... By Night" kampanjer börjar med att man är ny i stan och måste presentera sig på ett Elysium. Då visar det sig att stadens prins är kidnappad och att de här helt nya vampyerna måste leta upp hen. Så gör nått sånt.

RasmusL

Champion
Jocke;n195732 said:
Alla "... By Night" kampanjer börjar med att man är ny i stan och måste presentera sig på ett Elysium. Då visar det sig att stadens prins är kidnappad och att de här helt nya vampyerna måste leta upp hen. Så gör nått sånt.
Hehe, nja, pass på den ????

RasmusL

Champion
...stämmer dock bra med mina "by night"-erfarenheter. På ett dåligt sätt ????

RasmusL;n195738 said:
Som alternativ: kranks äventyr till More than Human, finns de att få tag på?
De från regelboken, finns väl som gratis pdf , gör väl alla Kranks spel

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
RasmusL;n195774 said:
krank brukar ju gilla CC-grejen, gäller det texten i Fenix också?

Den finns inte uppladdad lättillgängligt någonstans på Urverksspels hemsida som jag kan hitta, och alla filer jag har har jag för att jag illustrerade äventyret i Fenix. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med mer än att berätta vilket nummer den finns i, men har du PMat krank?

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Sorry att jag inte svarat tidigare. Varit rätt upptagen typ hela dagen. Du har PM nu...

Att äventyret inte finns som CC:ad PDF än är helt och hållet mitt fel - överenskommelsen med Fenix var "ett halvår, helst ett år" av exklusivitet och det har de ju definitivt fått nu. Jag ska se om jag kan få tummen ur under hösten... Borde inte vara så jobbigt, allt material är trots allt klart och ska bara sättas...