Re: Fler tips
jag minns hur minaspelare var från början, också otroligt krigiska, men de hamnade i fängelse två gånger vilket medförde att de slutade bryta mot lagen, steg två var att fpå dem att sluta vara krigaska mot alla de möter, där inte stadsvakt finn satt ropa på.
de lättaste, som iallafall funkade för min del var att ha död på en av spelarna till följa av att de bråkade med fel person och förstörde äventyret. tyvärr har du ju en så liten grupp så om en dör, ja man kan ju inte spela med endast en person......
(OBS! om du ändå bestämmer dig för att döda nån så gör det som att det inte var du som bestämde det utan bara ren otur.)
jag märkte att du hade låtit magikern bli av med sin trästav, bra jobbat! Om de trillskas kan de bli av med viktiga prylar ev. kroppsdelar, det borde hjälpa.
Jag spelade hecklasom en kärring som inte kunde säga en hel mening utan att glömmabort var hon var, det var otroligt roligt, det ända sättet att få hemnne att säga en hel mening var att fylla i där hon glömde vad hon skulle säga, jag höll på att skratta ijhäl mig./images/icons/laugh.gif