Nekromanti hjälp!!!!

mr colt

Veteran
hjälp en sida i min grundbok har trillat ut coh jag har varit försiktig. nu har 2 sidor ramlat ut så jag undrar om man kan få en ny eller nått sånt?? kan någon på neogames svara eller någon som vet för jag vill inte gå och köpa en ny bok.

GrottrolletNaug

Swashbuckler
bara 2 sidor ?

För mig har ett 30-tal numera ramlat ut, och jag har faktiskt också varit försiktigt med den.

En kille fick en ny från NeoGames, men då hade den fallit sönder så allvarligt att hela pärmen hade lossnat, vilket han skickade till NeoGames varpå han enligt hörsägen fick en ny på ungefär 2 veckor.

Han kontaktade Carl Johan Ström om saken (hans eMail står nånstans på neogames.se).

Ghorax

Veteran
Handlar det om olika upplagor, jag köpte min bok hos Tradition innan jul, och använder den flitigt, har tom
knäckt ryggen lite på den, så att boken håller sig öppen när man läser i den, samma sak med min polares. Inga sidor visar tecken på att ramla ur..

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Sönderfallande böcker och grejer

Det är möjligt att NeoGames har bytt tryckare eller åtgärdat det problem som gjorde att dom första upplagorna av N2 fick dålig kvalité.

Jag köpte min bok på en liten rollspels affär i Uppsala för ca 3 månader sedan. Den tillhör dom en av de dåliga tryckningarna så som den håller på att falla sönder.

Kika på detta inlägg för killen som fick tillbaka sin bok
http://forum.rollspel.nu/showthreaded.php?Cat=&Board=Neotech&Number=152769&page=&view=&sb=&o=&vc=1

Storuggla

Champion
Re: Sönderfallande böcker och grejer

Det är möjligt att NeoGames har bytt tryckare eller åtgärdat det problem som gjorde att dom första upplagorna av N2 fick dålig kvalité.

Jo tack, jag har märkt att min fina N2 har börjat knaka i fogarna vid det här laget. Har funderat på att gå lös på den med en hålslagare och sätta in i en pärm, orkar och har itne den gnistan som krävs för att man ska ringa till götet och skälla på CJS eller ställföreträdande.

Storuggla, med boken i behåll

Äventyr

Världsbyggare

En stor skillnad mellan N2 och Eon är att Eons regelbok är linnetrådsbunden och limmad. N2 boken har en tendens att falla sönder, så det gäller att vika upp sidorna ordentligt vid första användandet för att öka livslängden, precis som för alla böcker. Trots detta händer det dock att det lossnar sidor. Vi beklagar naturligtvis och ska se till att framtida regelböcker kommer att vara linnetrådsbundna för att vara så slitstarka som möjligt. Vi är måna om så nöjda kunder som möjligt.

/Daniel

Äventyr

Världsbyggare

En stor skillnad mellan N2 och Eon är att Eons regelbok är linnetrådsbunden och limmad. N2 boken har en tendens att falla sönder, så det gäller att vika upp sidorna ordentligt vid första användandet för att öka livslängden, precis som för alla böcker. Trots detta händer det dock att det lossnar sidor. Vi beklagar naturligtvis och ska se till att framtida regelböcker kommer att vara linnetrådsbundna för att vara så slitstarka som möjligt. Vi är måna om så nöjda kunder som möjligt.

/Daniel

jävla skit snack ni viste att dom här limade bökerna skule gå sönder
jag ska jalla fall skika in min å se hur eran "neogames rollspel är god kvalitet i gemfört med andra svenska rollspel" typ så står det på hemsidan jag håler inte riktigt med höredu

Akutabi Gamma

Veteran

Jag är tyvärr tvungen att hålla med. N2 böckernas kvalitet... suger. Tyvärr, men så är det. Jag rör knappt boken, och när jag gör det är det med största försiktighet (tajt ekonomi), ändå går den sönder. Världskartan, snyft...