Har någon nå bra sätt att döda få se nu 4 dvärgar som jag har tröttnat på. Jag har tidigare andvänd mig av ett äventyr med en drake men jag tor inte dom går på det längre.
Har någon nå bra sätt att döda få se nu 4 dvärgar som jag har tröttnat på
I form av SL, eller? Tyckte inte riktigt det framgick, men jag misstänker att du menade det efter som du skrev nåt om ett äventyr du använt dig av. /images/icons/smile.gif
Hmm, jag tycker det är ganska fel att som SL ha ihjäl spelarnas rollpersoner bara för att man tröttnat på dem. Men du kanske kan be dina spelare snällt att göra nya RP och lägga ner de gamla...
kanske kunde lägga upp det som att de bannlyses till sina gruvor om de inte ställer upp som frivilliga vid barberarnas årliga sammankomst och tävlingar i rakning?
Du kan ju tänka på att de flesta varelser får Ob(ditt nick) lättare på alla handlingar i strid. Denna regel gäller endast om den ene är mer än 50 cm längre än den andre.
Din vän i kampen mot Jargier, Thalasker, Bazirker och Mundanas avskum av alla former.
Bra idé, men dvärgar har inte -2 i <PSY>. Förresten, varför skulle dvärgarna vilja gå på skattjakt när man kan vara i sitt massiv och lukta på mineralerna...
Din vän i kampen mot Jargier, Thalasker, Bazirker och Mundanas avskum av alla former.
Är inte dvärgar för fega för att gå in i en skog där det finns henéa alver?/images/icons/smile.gif Jag menar, bara en människa går in där så blir han/hon ju hotad till livet av några pilbågsskjutand fjantar./images/icons/smile.gif
En gång så gick vi på sjöresa och dvärgarna spydde som vanligt, då ett piratskepp kom åkande. Jag var riddare och tvungen att skydda dvärgfan. Jag fick slåss mot kanske 30-40 pirater helt ensam. Jag segrade! Och vad fick man för det, ingenting. Dvärgkräk.
Pröva med att säga, "hej killar, jag har trötnat på era dvärgkaraktärer så ni får göra nya till nästa gång, de kanske kan vara med någon gång senare men nu prövar vi nåt annat ett tag."
Man behöver inte döda karaktärer som man inte gillar, räcker med att begrava dem djupt, djupt.
Testa Bilbo ideen.
Någon spöar alla dvärgar i deras grotta t.ex. ett gäng grottroll. De kommer udan vill nu ha tillbaka grottan efter en del "jönsande" så kommer de tillbaka mes hjälp, (även fast jag inte gill final battle) så kommer nu final battle och de klarar det, kanske två dör...Tillräckligt för att skada spelgruppen. Lycka till!/images/icons/smile.gif
Spelarna behöver inte veta att det finns henéa i den skogen...
Dvärgar blir skjutna utan varning...
locka med svar på hemligheter.... eller vad nu deras livsmål är...
alla vill bli rika...
Jaså, bävrarna har en rätt i samhället, men inte kobolder..
Lukten av kobold och lukten av seriositet är bara ytliga parfymer som sprejas på materialiseringen av att "ha kul".
/Jag är en jägare.
En jägare av kättare och nattens bestar.
Och jägare vilar aldrig!
där har du ju bara delvis rätt. lukterna är ju mera etiketter, olika ingredienser folk behöver för att tycka om doften av rollspel.
någon som har monster och män i ereb altor förresten? det fanns ett fruktansvärt roligt äventyr i den som kunde sluta med att rollpersonerna blev omvända till en konstig religion där några av de heliga budorden var:
Allt som luktar gott är bra
Allt som är runt luktar gott
Upprepa något ord (vilket det nu var) efter varje mening för att hedra din gud.
Där har du fel...
Dvärgar har andra intressen än att sniffa mineraler...
tvinga ut dem i skogen om du nu måste....
jag tror nog att du inte gillar dvärgar min vän....
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.