Nekromanti Hjältarnas bok

Runde Rolf

Swordsman
Tjenare tjenare.
Gillar egentligen inte att göra "reklam" på det här viset men känner mig så illa tvungen eftersom lite respons alltid är roligt. Därför...

På min hemsida (Det svultna svinet för er som inte hört/läst mitt tjatande tidigare) så har vi äntligen fått tummen ur platsen-där-solen-aldrig-skiner och fått till en liten uppdatering. Huvudnumret är Hjältarnas bok där vi lagt upp våra egna rollpersoner med en liten historia och förklarande text till. Det hela har ungefär samma upplägg som Arketyper som funnits ett bra tag men som vi fortfarande skriver till.

Sen har jag lagt upp en liten "artikel" rörande Snösaga och alla namnen i första delen, en artikel jag kanske ångrar nu men av principiella skäl ändå låter ligga kvar.

Det sista är väll att äventyrstävlingen är avslutad och att det hela är en pinsam del i sidans historia. Jaja man kan inte lyckas varje gång...

Hoppas att ni ger det hela en chans.
Puss o hej leverpastej

Rickard

Urverk speldesign
Det står på hemsidan:
"Vidare har vi avslutat äventyrstävlingen som blev en stor besvikelse, mer om detta under Tävling."
men när jag väl klickat dit så nämns det inte varför det är en stor besvikelse..

Roliga felsägningar förresten.. Skrattade gott åt ungefär hälften.. Önskade att fler kunde ta det initiativet att lägga upp felsägningar.. Har bara hittat detta på två andra sidor på alla engelsk- och svenskspråkiga rollspelssidor som jag besökt..

~Här är en engelskspråkig rollspelssida med citat som fick [color:448800]Han</font color=448800> att skratta rätt bra

Runde Rolf

Swordsman
Ang. Äventyrstävlingen

Mm det där med Äventyr kom inte upp. Ska ordna det inom kort. Kul att du gillade citaten f.ö. om det är nått vi är bra på så är det felsägningar:D

Jollas

Veteran
Mycke bra skrivet det där!
Det va en trevlig stund jag fick. Det ska ni ha cred för.
Tack tack.
/images/icons/smile.gif/images/icons/kiss.gif

Runde Rolf

Swordsman
Väldigt roligt att du tycker så, sen sidan lades ner för första gången har bristen på inspiration varit vår största fiende och därför är all uppmuntran väldigt välkommen för att vi ska fortsätta.
Tack.