Zorbeltuss
Hero
Denna tråden är lik tråden andra hobbies, men för att inte klämma upp den med hobbies vi inte har så startar jag denna.
Det är alltså tänkt som en liten frågetråd, vad kan jag börja med om jag vill börja med hobbyn. jag ser gärna att denna tråden följer de riktlinjer som sattes för förra tråden då det snabbt blev oöverskådligt när man inte gjorde det, alltså:
Edit: Stavfel
/Zorbeltuss som snart kommer med ett inlägg
Det är alltså tänkt som en liten frågetråd, vad kan jag börja med om jag vill börja med hobbyn. jag ser gärna att denna tråden följer de riktlinjer som sattes för förra tråden då det snabbt blev oöverskådligt när man inte gjorde det, alltså:
Har du en hobby du vill börja med, börja med att svara på grundinlägget (detta inlägg) ändra gärna ämnestexten till den hobbyn du är intresserad av (det ökar chansen att få konstruktiva svar, särskilt av de som använder trådad visning) och nämn lite om vad du är osäker på.
Vill du svara, citera rikligt (för de med platt visnings skull) och svara på det inlägg du svarar på (för de med trådad visnings skull), undvik i största mån att svara på mer än ett inlägg med samma inlägg.
Vill du svara, citera rikligt (för de med platt visnings skull) och svara på det inlägg du svarar på (för de med trådad visnings skull), undvik i största mån att svara på mer än ett inlägg med samma inlägg.
Edit: Stavfel
/Zorbeltuss som snart kommer med ett inlägg