Trollkalle
Veteran
Hejsan jag tänkte bara fråga vilka hobbys som kan finnas i framtiden. Du kan se vad rollspelet handlar om här ---} https://www.rollspel.nu/threads/73061
Hälften av det där är ju grejer jag sysslar med nuförtiden! Truly, the future is now.Ymir;n112810 said:I Neotech 3s framtidsvision är swating, doxing, parkour, vapen-printing, lucha libre med lejon och dvärgar, DIY-bodymodding samt planlöst gloende på tvivelaktiga viral videos några klassiska hobbys.
Så framtiden är som allt läsa vice alltså? Men med ändringen att även ens mor-och-farföräldrar läser vice?Ymir;n112810 said:I Neotech 3s framtidsvision är swating, doxing, parkour, vapen-printing, lucha libre med lejon och dvärgar, DIY-bodymodding samt planlöst gloende på tvivelaktiga viral videos några klassiska hobbys.
Framtiden är som att filma Cannibal Warlords of Liberia medan man desperat försöker blockera megaföretagets 24/7-feed av Vices samlade reklamutbud på ens hornhinna.Jocke;n112848 said:Så framtiden är som allt läsa vice alltså? Men med ändringen att även ens mor-och-farföräldrar läser vice?
Det tycker jag låter lovande!Ymir;n112911 said:Framtiden är som att filma Cannibal Warlords of Liberia medan man desperat försöker blockera megaföretagets 24/7-feed av Vices samlade reklamutbud på ens hornhinna.