Nekromanti Hober?

lillbilbo

Veteran
Finns det några hober i mundana, och om det är fallet var finns det info om dom, värden o.s.v.

Ja är blott en liten hob mitt uti den stora världen mitt imellan de stora världshaven.

Krille

Super Moderator
"Finns det några hober i mundana"

Nej. Hober får heller inte förekomma i Mundana av upphovsrättsliga skäl.

Det finns en del som säger att misslor är Mundanas hober, men misslorna håller inte alls med om detta och hävdar istället att det där är ren rasism.

- Krille
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>

Amphysvena

Veteran
Kan man inte kalla dom halvlängdsmän då? för att slippa en massa tjafs om lagar hit o dit?

"Elen Sila Lúmenn Omentielmo/Avenderiel

Sir Foilan

Hero
"Ska Eon vara en billig Tolkien-kopia, eller går det bra om Neogames går en egen väg?"

Tja, sin egen väg? Det är ju synd att säga att Eon är fritt från "lånade" prylar. Det har kopierats ganska friskt tycker jag (jag säger inte att NG har gjort fel). Men, jag håller dock med dig, Hoberna kan gott hålla sig utanför. Det kan även en massa nya monster och annat trams.

/Sir Foilan

hatten

Swashbuckler
Hellt rätt bullen det är INTE Rasism utan Artism.. då människor och misslor ÄR två olika ARTER inte två olika RASER så är det de elaka Artisterna som förtrycker Misslorna genom att blanda ihop dom med Tolkiens ringbärande pysslingar..

Fänrik Matsson till mig: 409 Carlsson var inte dum då blir du officer...

hatten

Swashbuckler
Nä Låt Misslor vara misslor de har ju inte ringar..

MEN låt Cirfalierna bli Hober de har ju alla ringar i sina öron.. *hmm* undrar var det där Bilbo hade sin.. *hmm*
ge dom bara stora fötter och knubbiga magar har vi 180 cm jätte fotade hober att lika med.
*skrattar*
hatten mindre seriös än normalt

Fänrik Matsson till mig: 409 Carlsson var inte dum då blir du officer...

Ymir

Liten kantbaron
Re: Hober

"Nej. Hober får heller inte förekomma i Mundana av upphovsrättsliga skäl."

- Tacka faen för det. Jag hoppas verkligen att ni inte hade haft med dem även om de upphovsrättsliga problemen inte förelagt...

- Ymir, hatar hober.

Helmgast
Vad är det för fel på hober? Tänk på "Relik/Wendor".

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.

lillbilbo

Veteran
Jag gillar hober och hade hoppats att det fanns också, och även misslorna.

Ja är blott en liten hob mitt uti den stora världen mitt imellan de stora världshaven.

Helmgast
Du kan ju göra så att det finns hober på Ebhron, den delen av Mundana är såpass obeskriven att du lätt skulle kunna plocka in Frodo ochPergerin och alla andra Baggrar och Tookar utan att det stör ordningen.

Helmgast
Du kan ju göra så att det finns hober på Ebhron, den delen av Mundana är såpass obeskriven att du lätt skulle kunna plocka in Frodo och Pergerin och alla andra Baggrar och Tookar utan att det stör ordningen.

Sedor

Veteran
Hur lyckades du...

...lägga in två lika medelanden med samma tid? ;-)

RC

Sedor

Veteran
Nu kan jag väldigt lite om Hober men jag har förmig att dom inte beblandar sig gärna med folk, så det vore inte några problem att lägga in dem lite varstans i hela mundana (utan att förstöra ballansen). Det är ditt spel och din värld, du gör vad du vill med den förutom att bränna upp den ;-) Då kan brandmännen bli arga.

RC

bullen

Veteran
Re: Hur lyckades du...

han la nog in dem samtidigt kanske klickade han på den rackarns knappen två gånger? /images/icons/cool.gif