Nekromanti Hober?

Helmgast
Re: Hur lyckades du...

Jag råkade gör ett stavfel, "Frodo ochPergerin" i mitt inlägg. Detta upptäckte jag lite för sent och tryckte på "bakåtknappen" och så var skadan skedd, förlåt.

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.

Helmgast
Va?? Du har inte sagt nåt om det angående Relik! Hober är tuffa små varelser . Punkt.

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.

Tokugawa Ieyasu

Swordsman
Håller med fullständigt. [NT]

Utom möjligen att de innehar huvudrollerna i Sagan om ringen.

Place upon my tomb the head of Minamoto Yoritomo.
/Taira Kiyomori

(vulg)

Veteran
Rasism bygger på den felaktiga uppfattningen att människan skulle vara uppbyggd i raser"-Nån uppslagsbok nånstans/images/icons/smile.gif

I don't have to sell my soul
he's allready in mee...

Svarte Faraonen

ром и смерть
Hoberna lever på den långa kuststräckan mot Ebhron, den som NeoGames varit för lata för att ens skapa några variationer i kustlinjen på. Den är antagligen det område som har lägst prioritet för dem att beskriva...

- Bobby

Re: Håller med fullständigt. [NT]

Äh, de gömmer sig bakom sina kompisar hela tiden. När de sedan blir ensamma så bryter de ihop och gråter som barn. Vidstige är den riktiga huvudrollsinehavaren.

"I begynnelsen skapade människan Gud"

Det var då inte jag som ville ha med dem. Och de är då sannerligen inte några tuffa små varelser.

"I begynnelsen skapade människan Gud"

lillbilbo

Veteran
Sammanfattning

Det är lite hit och dit med dessa hober vissa gillar dom och vissa inte, som ni nog förstår tycker jag dom är tuffa, även om de kanske inte är det modigaste folkslaget i fantasyns värld. Och jag tycker gott att man lägga in lite hober som förgyller tillvaron i mundana. Om eon skulle bli en tolkien kopia av detta kan jag inte hålla med om det finns ju redan dvärgar, alver och orcher(tiraker) och dom finns väll också i tolkiens böcker. Jag tycker bara det är bra om dessa varelser finns i böckerna, för de hjälper ju att skapa en bild av hober o.s.v. och jag tycker att dom skulle passa in fint mundana. Klart slut

Ja är blott en liten hob mitt uti den stora världen mitt imellan de stora världshaven.