Nekromanti HoI2DD, V:R, CK, EU2...?

G

Guest

Guest
Re: Victoria

Victoria är nog det enda Paradox spel som jag inte lärt mig hur det fungerar ännu... Är det någon här som känner till någon bra guide som hjälper en att lära sig det här spelet?
Ja min kompis alex bjöd hem mig och lät mig spela medans han stod bakom och förklarade hur det funkade, han är en bra guide, iövrigt vet jag inte tyvärr.

Ekonomin i spelet är mycket komplicerad till en början.
Det enda jag kan säga egentligen är vilka länder som är lättast att experimentera med enligt mig och det är Krakow och Korea, men ingetdera har särskilt fina framtidsutsikter tyvärr.

EU 2 -> Victoria -> HOI 2 DD?

Är det någon som har provat att konventera sitt EU 2 spel över till Victoria? Det ska ju tydligen finnas ett program som man kan göra det med... funkade det bra i så fall? Sedan har jag för mig att jag hört att man kan konventera sitt Victoria spel till Hearts of iron Doomsday? Ifall det är sant så är det ju rätt coolt ju :gremsmile:

Storuggla

Champion
Re: EU 2 -> Victoria -> HOI 2 DD?

"Sedan har jag för mig att jag hört att man kan konventera sitt Victoria spel till Hearts of iron Doomsday?"

Nja. Victoria: Revolutions har en converter som följer med, till Doomsday. Så man kan leka länge. :gremsmile:

Storuggla, kitten luv!

G

Guest

Guest
I have and it owns!!!
Så när kan du börja spela multiplayer?

/Zorbeltuss som gärna enar skandinavien.