Ja jävlar, det var ett tag sedan jag var inne här. Har snart en massa kul rollspelsrelaterade nyheter från mitt läger (för de som missat D&D: Dark Sun serien. Men just idag är jag här för att pimpa min bok Legenden om Morwhayle som är en fantasybok för 9-99 åringar.
Boken fick en stark nördfyra av Kosta (från Fria Ligan och "kosta" här på forumet) på sin blogg: Irrfärder utan slut!
Det tackar vi för, och mer kan man läsa här på min hemsida och på Fejan.
Varför pimpar jag min bok här då? Jo för att alla som köper den och lägger upp ett foto på Facebook eller liknande får en fet (A3) poster i färg med kartan. Men BARA forumiter från rollspel. nu så säg att ni kom härifrån om ni köper boken och lägger upp foto.
Köper ni från Bokus idag (Söndag) finns det chans att jag får ligga kvar på 9-12 listan.
Inte kattskit.
Hej hopp
Peter
Boken fick en stark nördfyra av Kosta (från Fria Ligan och "kosta" här på forumet) på sin blogg: Irrfärder utan slut!
Det tackar vi för, och mer kan man läsa här på min hemsida och på Fejan.
Varför pimpar jag min bok här då? Jo för att alla som köper den och lägger upp ett foto på Facebook eller liknande får en fet (A3) poster i färg med kartan. Men BARA forumiter från rollspel. nu så säg att ni kom härifrån om ni köper boken och lägger upp foto.
Köper ni från Bokus idag (Söndag) finns det chans att jag får ligga kvar på 9-12 listan.
Inte kattskit.
Hej hopp
Peter