Re: För att dom är alver? [NT]
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Inläggare: Rhemzor
Re: För att dom är alver? [NT]
Det var fan det dummaste jag har hört, varför i helvete skulle Alver vara mer homo än människor?
Du får motivera ditt svar om du nu vet vad det betyder.
"Det man inte har i huvudet får man ha i benen"<p><hr></blockquote><p>Faktist inte så dumt som man kan tycka Alverna lever i ett mentor samhälle där yngre alver ska ha en äldre alv som en mentor som hjälper honom eller henne att växa up.
Vidare så fruktar alverna kärlek pasion för det ofta kan vara smärtsamt när kärleken tar slut.
till sist så har alverna ofta en livsparner som de delar livet med denna parner behöver inte vara någon alven älskar eller har barn ihop med bara att de ska vara goda vänner som förstår varandra.
Allt ovanför i kombination med långt liv där de ofta får uppleva många smärtsamma upplevelser samt alvernas egna behov att utforska nya upplevelser och känslor kan leda till att homosexualitet som en TILLFÄLLIGT expriment mellan unga Alver inte är något ovanligt..
Själv mistänker jag att mängden homosexuella alver är ungefär lika hög som bland människorna men att alver inte fördömmer de som är homosexuella utan istället tycker synd om dom.
Bisexella upplevelser i form av expriment kan därimot vara vanliga.. ( de provar helt enkelt på någon gång under sina liv )
Där imot bland Tirakerna så tror jag homosexualitet och bisexualitet är vanligt bland de många Tiraker, Trukher som saknar någon tjej homosexuella våldtäckter kan dessutom vara ett sätt för en stor krigare att visa att HAN är mer dominant än andra yngre/svagare/Gurdher krigare..
En Trukh kan helt enkelt sätta på en Tirak eller Gurdh för att visa att det ÄR TRUKHEN som bestämmer.
Bisexualitet i form av lätta på trycket kan även det vara vanligt i brist på riktiga Tirak honnor så klär de ut en stackars Gurdh man och roar sig...
<A HREF="
http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm" target="_new">
http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm</A>