Nekromanti hoppar ur efter reply

Netfeed

Swashbuckler
det är ur jobbigt att den hoppar ur in till "själva forumet" efter att man svarat på en post.
för oss modem användare(kanske bara mig :gremsmile: ) så tar det bara mkt längre laddnings tid då man måste gå in på forumet och sedan tillbaks till posten man senast var på

kna ha varit uppe förut men jag orka inte söka efter det, lat /images/icons/smile.gif

Insignia

Swashbuckler
Om du klickar på "Titta på mitt inlägg" så kommer du till tråden istället för forumet.

Staffan

Myrmidon
Om du vill vara kvar i tråden efter att du svarat rekommenderar jag att du, när du ska svara, högerklickar på "svara"-länken och väljer "Öppna i nytt fönster"..

Sodivra

Champion
Ett annat tips:

Håll in Shift och vänsterklicka för att öppna i ett nytt fönster.. Det går snabbare.

Rickard

Urverk speldesign
"Om du klickar på "Titta på mitt inlägg" så kommer du till tråden istället för forumet."
Var kan man klicka i det? Man borde kunna få ställa in det i sina inställningar i kontrollpanelen.

/[color:448800]Han</font color=448800> som önskar en god jul

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Efter inlagt

"Var kan man klicka i det?"

Du har väl varit med såpass länge att du vet det, eller? På sidan där det står "Ditt inlägg är inlagt..." eller något i den stilen så finns det tre alternativ man kan välja på.

1) Vänta på att automatiskt bli lotsad tillbaka.
2) Klicka på "Titta på mitt inlägg"
3) Klicka på "Återgå till forumet" (händer automatikst annar)

Det kanske inte är helt korrekt men det är nog nära iaf.

Gardener

Champion
Re: Efter inlagt

Skulle ju varit smidigt om man i sina inställningar kan välja vilken av dessa länkar som sker automatiskt om man inte gör något. Men eftersom en sådan inställning kräver förändring av databasen är det något som jag inte kommer göra själv, om inte väldigt många tycker det är en bra idé. Det blir helt enkelt för mkt jobb för den lilla (men ändå trevliga) extra funktionaliteten.

Jag ska dock föra förslaget vidare till utvecklaren så kanske det kommer med i en framtida version.