Hett
Vildhjarta och DoD 6r. Min grupp spelar med en inlevelse som den aldrig gjort förut. Det är fantastiskt. Mitt improviserande och beskrivande blir bättre av att bara hålla i boken.
Helgon - Mitt nuvarande projekt. Konceptet är lite smått lånat av Dnalor, han har bland anant fått en demo på reglerna, men jag har inte fått svar från honom än. Spelet är post-apokalyps-fantasy-hjälte-odödlig-android-mix.
Reglerna är mina egna, och än så länge tycker jag om dem.
Sommarjobb - jag arbetar på jamtli, ett levande historia-land, där jag får gå utklädd i 1800-tals kläder hela dagarna, och måste stanna i roll mellan 11 och 17.
Ljummet
WarCraft RPG - Ska spelas snart. Ser fram emot det, men inget händer än, så det är bara ljummet.
Eon III - Nya regler, verkar roligt. Ska spelleda en barbarhjälte-kampanj med tre kraggbarbarer.
Ska även få spela inom snar framtid. Stråtrövare. Roligt.
Kallt
Dyvarian - En ganska underlig Dark-Fantasy värld som jag arbetat på till Eon. Arbetet har legat stilla ett bra tag, då datorkrångel har gjort att jag inte velat skriva. Kanske blir mer snart igen.
Måste nog anpassa till Eon III senare.
Västmark - Det skulle spelas, men anant kom ivägen. Det blir kanske någon annan gång.