Snygg men rumpan är fet.krank said:
Bah! Man kan väl vara övermänniska även om man har en fet rumpa? =)Recca said:Snygg men rumpan är fet.
De ska va booooooootyRecca said:Snygg men rumpan är fet.krank said:
Du säger vad jag tänker. Booty booty booty booty rockin' everywhere. Recca vet inte vad som är snyggt i män.Arvidos MC said:De ska va booooooooty
Då tycker jag att vi gör en tjockis som pryder bilden istället. En riktigt fet lite fjollig man skulle vara riktigt nyskapande.Kraetyz said:Du säger vad jag tänker. Booty booty booty booty rockin' everywhere. Recca vet inte vad som är snyggt i män.Arvidos MC said:De ska va booooooooty
Jag gillade faktiskt den här. Det enda är väl att jag undrar om den inte skulle vara snyggare om stjärnorna och det andra plottet inte lyste igenom mannen i förgrunden.krank said:Som experiment gjorde jag en version med lite 80-talsrutnät också.
Om inte annat lär väl Robert gilla denna =)
Less is more? NO! MORE is more!
Närå, jag gillar nog faktiskt den mest själv också. Det är trots allt till en 80-talskampenj...Brynolf said:Är jag okultiverad om jag gillar den med rutnätet bäst?
Jag tycker det ser ut som att hon blöder massivt från armarna. <.<krank said:Jag har funderat på att använda den där illustrationen med den nakne mannen både som bård och som försättsbild till kampanjvärldskapitlet.
Det gör att jag såklart vill ha motsvarande försättsbild till regeldelen av boken.
Regeldelen kommer att ha en mer minimalistisk, stiliserad och futuristisk look, hade jag tänkt. För att skapa lite kontrast...
Så jag slängde ihop ett snabbt koncept:
Flygande tant!
Jag funderar på om jag ska ha typ ett kugghjul eller nånting med också, för att symbolisera att det rör sig om regler. Kanske mitt mellan skulderbladen? Eller kanske ett stort kugghjul hon flyger mot?
Nä, mitt internet gick ner under förmiddagen, och bilderna ligger på min hemserver... Hoppas comhem löser problemet under dagen, senast jag kollade fanns inte ens nån störning enligt deras system...Niklas73 said:Får inte upp några bilder alls.
Tackar för påpekandet! Jag är inte alldeles säker på om det hårfina strecket är att betrakta som ett problem, men jag hade i varje fall inte tänkt på det (det är en liten, smal skugga som markerar hans axel...).unfair said:Däremot så gillar inte jag det smala vertikala sträcket som kommit till ovanpå mannens sida (som en outline av den tjockare stripe som går under honom), alltså det som går över hans vänstra (från vår synvinkel) skulderblad, om du förstår vad jag menar. Och om man ska vara petig så finns det ett svart sträck i den vita tjocka stripen precis ovanför hanns axel som man kan se om man zoomar in lite (tror inte det syns i trycket om man inte kollar efter det däremot).