Krille
Super Moderator
För övrigt undrar jag om jag inte hade just sådana glasögon vid tiden. Jättestora med balken över bryggan över näsan.
svarta handskar?krank said:Det bidde en kille med telefonen...
Får se om det blir så många fler...
Bra poäng. Jag är pinsamt medveten om att folk är min svagaste sida. Så det blir nog inte så många fler... Kanske tar jag rentav och skiter i kvinnan. Mannen fyller ju en funktion iom att man ser skalan på mobilen och så.w176 said:Jag skulle skippa illustrationerna på folk- För dom är rätt svaga och gör sig inte bra med bildspråket. M
Mer prylar! Glasögon! Handväskor! Skor! Bilar! Filmaffisher! Köksutrustning! Datorer!
En sån där köpte jag 82 eller 81... ur-walkmanen. Har den kvar, fast hörlurarna pajade 1990.krank said:Ny version med eventuellt fixat perspektiv, återställd linje, och så.
Jag tycker w167 har fel. Jag tycker det är jätteballt med de här instruktionsmanualbilderna och de begränsningar de för med sig vad gäller illustration av människor.krank said:Jag är pinsamt medveten om att folk är min svagaste sida. Så det blir nog inte så många fler... Kanske tar jag rentav och skiter i kvinnan.
1987 är det, då Mobira Cityman (som bilden föreställer) släpptes. Även om det - om mina källor stämmer - bara var i Finland den släpptes först...Arfert said:..om det är 1988 (som mobilen antyder)
Jag är helt otroligt avundsjuk!Arfert said:En sån där köpte jag 82 eller 81... ur-walkmanen. Har den kvar, fast hörlurarna pajade 1990.
Du är en sån hipster, krank.krank said:Jag är helt otroligt avundsjuk!Arfert said:En sån där köpte jag 82 eller 81... ur-walkmanen. Har den kvar, fast hörlurarna pajade 1990.
Bildtext: "Anonym sovjetisk ledare ringer med mobiltelefon"? =)Vimes said:Cool! Helt rätt med Gorby-referens!