Evert(in_sane)
Veteran
Jag har spelat några stycken av Whitewolfs spel, Wampire the masquarade, Wamprire Darkages, Werewolf, Hunter Reckoning mfl. Jag får säga att mitt favorit spel är Hunter Reckoning. Vad tycker ni?
Nä, för det finns ännu mäktiga fiender som garous (Werewolves) kan ställas inför. Jag säger bara... Ta en tripp till Ryssland och träffa Zmeis, då finns det inte mycket kvar av varulvarna sedanDu säger också att Werewolf är lite lamt, har jag rätt i att man är ganska övermäktig och har lätt att spöa det mesta? Det kan vara kul ibland men för mycket skulle jag vilja säga förstör, det tappar känslan när allting går som på räls.
Jag stör mig på småsaker när det gäller att spela Vampire i historisk tid. Framför allt detta: Det är för mörkt.Jag skulle bara vilja fråga varför du tycker att Dark Ages är sämre bara för att det är i dåtiden?
Var jag den enda som antingen missade den lektionen eller gick på studier på en högre nivå för att inse att Garous inte alls är överlägsna?Jag tycker werewolf e lamt för man får lära sig att alla fiender är underlägsna