Har sett flera (moderatorer främst) som har medlemskap började typ kring 2000 eller liknande. Flera har en absurd mängd inlägg också. Allt jag vill är att ha mina 6000 inlägg och min medlemstart åter. *Winks suggestively* Går det att ordna?
Ska man vara cynisk (vilket jag ju ALDRIG varit känd för att vara ) så skulle man ju misstänka att vissa moderatorer gjort det för att dölja att sedan flytten har de mest varit aktiva i genus trådar och i att anfalla folk som faktiskt bidragit till att hålla forumet levande med varningar och banningar. Med det hade varit mycket cyniskt av dem om det vore sant...Rymdhamster;n34362 said:Misstänker att det är något som måste göras för hand, och för varje separat användare, och därför inte praktiskt görbart att göra för alla användare utan att moderatorerna mest gjort det var för sig på egen hand mest för att de kan. Själv tycker jag inte att det spelar jättestor roll, men rätt otaktiskt av dem att göra det överhuvudtaget om de inte tänkt göra det för alla, så de kan ju förtjäna alla förfrågningar de får
Vimes said:Coolt att vara cynisk tycker jag! Hur gör man?
God45 said:Min teknik är att vara en slyngel med ett fel på ögonen som gör att man ser världen som den är och inte som den borde vara.
Vimes said:*awe*
Vimes said:Snygga uniformer hade de också!
obak said:SS lät göra sina av silver, men det tyckte många var att urholka själva grund idén
Rymdhamster;n34362 said:Misstänker att det är något som måste göras för hand, och för varje separat användare, och därför inte praktiskt görbart att göra för alla användare utan att moderatorerna mest gjort det var för sig på egen hand mest för att de kan.
Själv tycker jag inte att det spelar jättestor roll, men rätt otaktiskt av dem att göra det överhuvudtaget om de inte tänkt göra det för alla, så de kan ju förtjäna alla förfrågningar de får