Jag har under några veckors tid gått igenom Diamantäpplet och jag älskar det jag läser! Det verkar helt underbart att spelleda och jag kan inte vänta med att få sätta igång.
När vi nu skapar våra rollpersoner har jag som SL styrt karaktärerna något för att passa till Diamantäpplet. Det slog mig sedan att jag inte har en susning hur förutsättningarna ser ut i Katres Gåtor och Av blod komna, för mina rollpersoner.
Jag kollade runt och upptäckte att hela sylfens vrede finns till försäljning. Det känns dock inte toppen att beställa Katres Gåtor och Av Blod Komna om de nu kommer att släppas till Eon 4 inom en snar framtid, för vad jag förstår finns de endast till de äldre Eon-systemen och kräver realtidskonvertering.
Se det här inlägget som pyttelite tjat och massor med upphetsning inför den, för vår grupp, hittills överlägset största kampanjen att ta oss an.
Har ni någon ETA på när resterande äventyr släpps anpassade till Eon 4?
Finns det någon där ute som har erfarenhet av att spelleda hela kampanjen Sylfens Vrede tar jag gärna emot alla tips och erfarenheter. Har sökt internet efter just detta men har inte lyckats hittat någon vidare matnyttig information.
Än en gång stort tack för Diamantäpplet och allt därtill. Hoppas mitt inlägg snarare kan motivera än att skapa någon typ av prestationsångest.
Ps. Tack igen Daniel för att du förgyllde De fördömdas sista hopp för min spelgrupp. Nu ska vi ta oss an Sylfens Vrede.