Ymir
Liten kantbaron
w176 sitter på fejsbook och skryter om hennes posses pågående kortkampanj i Kult. Och jag blir avis. För jag är, som många forumiter kanske vet, egentligen en femte rangens superskurk vid namn Doktor Långkörare of Doom, och hela min approach till spelledande går ut på att improvisera fram en gigantofantisk självgående fisktank enligt något sorts muterat story now-paradigm, och sedan låta denna fisktank härja i ett hav av sideplot:itis och oändligt utdragna och detaljrika story archs. Jag har i mitt huvud idéer på scener i mina Eonkampanjers framtid som är -mer än tio år gamla- och fortfarande väntar på att genomföras.
Om jag till äventyrs skulle vilja kunna spelleda något utan att commita till något som tar halva mitt vuxna liv, men samtidigt vilja känna immersionen och världsbyggandet och awesomenessen som är en riktig kampanj, och det råkar vara så att jag just nu skulle vilja det...hur fan gör jag? Hoppas någon vet!
Om jag till äventyrs skulle vilja kunna spelleda något utan att commita till något som tar halva mitt vuxna liv, men samtidigt vilja känna immersionen och världsbyggandet och awesomenessen som är en riktig kampanj, och det råkar vara så att jag just nu skulle vilja det...hur fan gör jag? Hoppas någon vet!