Nekromanti Hur funkar egentligen det här med...

P|uT0NiUm

Swashbuckler
... pansar på könsorganet?

*hmm*

Stålk*k?

[color:red]/P|uT0NiUm</font color=red>
Point

Click

KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!

Ackerfors

Alas, your rapids!
Varför?

Hmmm...det var ett ganska löjligt inlägg, men jag skall försöka svara.

Pansar på könsorganet hjälper inte särskilt mycket då ingen siktar på din penis eller liknande utan siktar i magen eller huvudet...

--
Martin Ackerfors-Ohlsson

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Därför...

Jag vet med mig att jag har siktat på det området ett antal gånger och att jag (eller andra spelare... tänker på tirakstackaren i Eon som fick penisen avhuggen när han satt på sin häst) har blivit träffad där ett antal gånger.

Så intresset att göra dylika installationer finns... frågan är bara om det går.

[color:red]/P|uT0NiUm</font color=red>
Point

Click

KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!

Emil

Hero
Re: Därför...

Så intresset att göra dylika installationer finns... frågan är bara om det går.</I>

Du kan utgå ifrån att det åtminstone finns de som påstår att de går... Visserligen ger dessa svarta klinker inga säkerheter för resultatet, men visst kan de fixa grejen åt dig.

/Emil

Brevis esse laboro, obscurus fio

Eon SE: <A HREF="http://www.alfaweb.nu/eonse" target="_new">http://www.alfaweb.nu/eonse</A>

Demiurg

Warrior
pansarpenis/penispansar

Skaffa en kevlarfodrad tentonförstärkt pansarsunspensoar. Dessutom gör det att du kan impa på folk som antagligen tror att du har 30cm innanför kalsongerna.
Skyddar inte vissa västar även i skrevet?? Har för mig det. Kanske inte tillräckligt för att skydda mot gevär, men en mindra pistol, kanske.
Att skaffa en pansarinplantat låter som ett tämligen dumt företag, skall penis stelopereras då eller?? Och om så är fallet: varför ha kvar den över huvud taget??

//David - snygg, men smart...

ripperdoc

Myrmidon
Re: pansarpenis/penispansar

Får man en träff på könsorganet med en väst utanpå så lär man ändå vrida sig av smärta. Antagligen gör det _ondare_ med väst än utan, eftersom kulan skulle bedöva området om den gick igenom. För kraftiga smällar mot könsorganen bedövar smärtan, och en kula som genomborrar dem gör förvisso ont, men inte _så_ ont.
Många som har blivit skjutna berättar att det inte gör särskilt ont, vilket beror på adrenalinrushen i kroppen, samt att kulorna gör mest skada inuti i kroppen, där man som bekant har minst smärtkänslighet (jämfört med huden).

/RipperDoc

<A HREF="http://www.nogo.nu" target="_new">http://www.nogo.nu</A>

Pendragon

Swashbuckler

de flesta västar som skyddar skrevet gör det oftast genom en nedhängande bit framför, då denna för det mesta kan förstäkas med en skyddsplåt och hänger löst framför kroppen, gör det det nog mindre ont att få en träff där än en på kroppen, iaf om plåten sitter i.
Nackdelen med den härtypen av västar är:
1) De nedhängande bitarna (ofta en bak också) hindrar rörligheten en del
2) De kan ej döljas under normala kläder utan endast under plagg som långrockar och långa ponchos.

Den förste som klagar på offensiv får äta Ripperdocs kängor.

LeJonklev

Swordsman
Stackars häst [textlös]

LL

I found it hard, it was hard to find, oh well, whatever, nevermind.

Johan K

Gammal & dryg
Ett annat alternativ kan ju vara att man skaffar den fetaste suspensoaren med så mycket skydd så att du fortfarande kan göka omkring med din gubbe efter en klockren träff på det stället..../images/icons/wink.gif

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>

Demiurg

Warrior

Personligen skulle jag nog hellre ha jävligt ont ett tag än att vara tvungen att pissa sittande resten av livet... Dessutom gör det nog ont längre, mer och mer ihållande, även om adrenalinet tar bort smärtan den första halvtimmen, om man blir skjuten utan skydd.
Fast det är klart, med tillräckligt många Euro kan man ju köpa en ny, så det gör ju inte så mycket...

Angående smärta och blödning och så:
En vän till min far lyckades för nårga år sedan med konstsycket såga ett jack i låret medelst motorsåg. Han tyckte att det var otäckt när han slant till, och så såg han att det satt fast bitar av byxtyget i kedjan men han kände inget, men då tittade han ned och såg ett 15cm långt, 5 cm djupt jack och insåg att eftersom han var ensam så skulle det nog gå åt skogen, så han svimmade. När han vaknade tio minuter-en kvart senare hade det blött ungefär lika mycket som om han hade skrapat upp knäet, dvs. knapp nåt allt. När han sedan fick hjälp av den som skulle hämta skyddskläder åt honom, först då började det blöda, och han fick jävligt ont. Så det där med Smärtkryss och Blödningtakt kan variera rätt rejält...

hatten

Swashbuckler
Re: En Kondom duger normalt

Till alla normala typer av "action" som du utsätter din penisför...

MEN en suspensoar av plas kan vara bra att ha i när strid MEN varför pansar med dyrt Tenton eller så...
Många pansar västar sträcker sin nedanför könsorganet..

http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm

Magnum_UBBT

Warrior

Varför inte inrikta sig på aktivt pansar! Hur då tänker du säkert. Kolla in filmen Desperadeos. Där finns en revolver med två stycken 6 skotts trummor lägligt placerad på vardera sida om pipan. (rent praktist borde den inte funka, men va f*n) Om du sedan klär insidan av "suspen" med halvstelt pansar så borde man ju överleva en stund till. Dessutom med ett högre värde på PER!!

When the going gets though, The though goes shopping.
WE NEAD BIGGER GUNS!!!

Demiurg

Warrior

Aktivt pansar, ja. Då kan man ju kombinera det hela med en sån där grej som han har i Seven, nån jävla knivställning som monteras mellan benen, eller nåt.

Va fan, varför inte operera bort pitten helt, och skaffa en som man kan skruva fast på ett fundament, då behöver man inte bry sig om varken skador eller pansar.

Pendragon

Swashbuckler

och problemet är...?

Den förste som klagar på offensiv får äta Ripperdocs kängor.

Svartsmurfen

Veteran

Jag såg på TV när en (idiot) lät ungar sparka
honom i skrevet för att kolla om det där med susp
fungerade. Sedan så skjöt dom på honom (lillgrabben altså)
med en sådan där manick som skjuter tennisbollar ("serv-
maskin").

För er som är intreserade kan jag ju meddela att det inte såg det minsta smärtfrit ut, men bortsett från en tids ömmhet och en viss svuldnad så var det ingen större fara.

När det gäller att bli pepprad i hårsäcken så föredrar i
allafall jag att ha skydd på mig, även om det skule göra mer ont.
Jag har ingen större lust att byta ut en av mina kulor mot en ny
i kaliber 5.56.

Svartsmurfen.

"Go for the eyes, Boo! GO FOR THE EYES!"
- http://www.algonet.se/~johan-ek