Nu ska jag ge mig in i leken också, för har du lagt ut ditt liv på nätet tänker jag inte missa chansen.
Modigt av dig, för övrigt, att låta halvfrämlingar särskåda ditt liv i sådan detalj.
I din öppningspost förklarar du att du inte haft särskilt många dejter på en ganska så lång tid, och nu lyckades du äntligen få till det och träffas. Gnistor och sann kärlek vid första anblick och lyckligt giftermål på Söndag händer en av hundra, och även i de fall där det händer, är det möjligt att vad som känns bara är en fysisk attraktion, som kan sluta lika snabbt som gnistan tändes. Att det funkade så för dig tidigare betyder inte att det funkar så längre. Du är äldre, du har andra erfarenheter och förmodligen andra känslor.
Idén om gnistor och kärlek vid första ögonblicket är ett Hollywood-otyg. Jag talar givetvis bara från egen erfarenhet, men mina förhållanden som kommit från "gnistor" (Läs: Fan vad snygg den här personen är) har varat som längst i ett och ett halvt år.
Såvida du inte har andra individer stående i kö som du tänkt gå på dejt med redan tycker jag du gör dig en otjänst om du inte går på en andra dejt.
Värsta situation alterantiv 1: Du går inte på en andra dejt. Du träffar aldrig någon igen och du dör ensam i en vindpinad etta när du är 58 år gammal.
Värsta situation alternativ 2: Du går på en andra dejt, men det känns fortfarande inte speciellt. Oh well, förhoppningsvis var inte fikan alltför dyr och nu kommer du känna dig ännu mer trygg i framtida dejtingförsök. Du har ju fått mer erfarenhet och har nu Vuxen-dejting 3T6+2.