Nekromanti Hur hamnade du här?

Magnum_UBBT

Warrior
Re: Sen år 2000?

Jupp, helt korrekt. reggades 2000-12-21 kl 19:43.
Jag läser en hemulans massa men skriver bra i perioder. När jag anser att jag har ngt att tillföra dvs, men jag har blivit bättre/sämre på senare tid =)
Dessutom så hade jag ett glapp på ca 2 år när jag dels jobbade för mycket och delas glömde bort adressen i samband med datorbyte. Men det senare skedde i begynnelsen och då var forumet inte särdeles omtalat.

/Magnum
Föö instämmer jag att Krille (och Marco) alltid har existerad. Var CJS tog vägen är däremot en gåta...

Big Marco

Läskig
Re: Sen år 2000?

Föö instämmer jag att Krille (och Marco) alltid har existerad. Var CJS tog vägen är däremot en gåta...

Han fick (flera) barn. ,-)

G

Guest

Guest
Vet ej, men jag tror jag reggade mig efter en vecka och skrev i neotech forumet efter en vecka till antagligen, är förvånad att jag minns så långt bakåt överhuvudtaget.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Låter inte speciellt troligt om du inte gömde dig bakom något av de följande nicken: Gardener, Azagthoth, Fabian, Fritt, Bosse eller Mmm som alla lyckades med konsten att regga sig här på forumet före Krille. Krille var med andra ord den sjunde personen här på forumet och reggade samma dag som självaste Gardener.

Hmm... Själv är jag nummer elva här på forumet. Ligger dock något efter Krille i antal poster. :gremtongue: Kom hit efter en länk på Target Games DoD-forum om jag minns rätt.