Gillbringarna berättade om en sida som skulle startas, som skulle heta rollspel.nu. Sen dess har jag följt sajten, under olika alias. Fast när det var rollspel.nu startade har jag ingen aning om.
Jag har iaf för mig att det var Gondicaintresset som fick mig hit, men ungefär samtidigt upptäckte jag Codex och det kan ha varit på den vägen jag trillade hit också.
I vilket fall som helst så var det faktiskt främst de läckra inläggen på Gondicaforumet som gjorde att jag valde att registrera mig och stanna på forumet. Det kunde man kanske inte ha trott. Rollspelsmakarforumet var rätt lockande också. Det har alltid varit rollspel.nu's styrka jämfört med alla andra liknande forum.
Tja, jag hann aldrig skriva särskilt mycket under den tid då forumet låg på The Yard, men det var där jag hittade forumet för att sedan bli hänvisad hit när rollspel.nu föddes. Då gick jag till en början under nicket "Olsson", av någon outgrundlig anledning.
The Yard, i sin tur, hittade jag genom mitt deltagande i en stafettberättelse, administrerad av Gardener. (jag var 13 år och den sämste av alla skribenter).
Toksurfning - Det att skriva in ett slumpvis valt ord i adressrutan och avsluta med godtyckligt vald punktnågonting. På detta vis har Storuggla hittat rollspel.nu, blivaktare.nu och rathergood.com för att nämna några.
Storuggla, toksurfar endast när han har mycket tråkigt
Varför är jag inte förvånad att just du gjorde så? Har själv provat några sådana men inte kommit fram till något vettigt. (www.bungyjumputanlina.nu någon?)
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.