Kromm Dragose av klan... *tänka hårt* Bodrin?
Nåja, han va från första början en medicus, som hoppast av sin utbildning därför att han helt enkelt inte palla den mer, pga av detta så hade han förlorat all sin kontakt(mer eller mindre) med släkten, och hans far som va advokat gick det typ inte å prata med. Men efter ett tag ute på chronopias gator(inte i stubbstan) så gjorde han nya vänner å bekanta, böand annat halvalven och gycklaren oridio som så småningom visade sig vara en mycket viktigt person i någon religon, vilket han inte visste själv, sedan fanns ju maximilian(tror han hette så), den där förbannade alv uslingen som fuskade med magi, en äkta fullblodsfjolla, sen fanns ju också alurian lejontass som va en prins från något fjärran land, och sist men inte minst den där högländaren som blivit vanhedrad, men visst, han åretupprättade hedern, och var nog på många sett den redigaste karlen i vänskapskretsen, förutom kromm då naturligtvis, men det var också han som sårade dvärgen mest när han föredrog en gammal fiendes sällskap före kromms, den dagen försvann kromm ut i öknen för att aldrig mer återses... Och med honom har jag spelat mycket, väldigt mycket, var min första rp, ochså den enda rp i min förening som lyckats med å ha ett förhållande, med emma(udda dvärgnamn...) Han var... tja lite överbra när jag hammna på hyllan... många färighets värden i 25 nivån, och för den som missat det så var det Drakar och Demoner:Chronpia som gällde då. Och under spellets gång förvanlades han mer eller mindre till en krigare som fann ett visst nöje i å slåss på arenan, eller snarare de pengar han fick efter att ha slagits där... Och han va dessutom typ rikast av de alla i gruppen!