Coffe_Kanon
Swordsman
Tja, med mina syndiga rollspelsvanor och ateistiska sinnelag så har jag radat upp några stycken kristna som ber till gud för att rädda min själ undan från ondskan. Har ni själva råkat ut för liknande grejer? Är vissa religösa lite snällare med sina böner än andra? (typ vissa kanske skriker "må du brinna i helvetet" medans andra säger "jag ber för din själ"). Så hur många ber för er, era syndiga demonungar?
P:S Jag har inga som helst problem med lite teologisk urartning i denna tråd. För övrigt känns det lite underligt att ha ens skara religösa som ber för min själ, trots att de inte känner mig. LIte som att ha en försäkring hos skandia utan någon premie eller självrisk. Insure your soul today! D:S
P:S Jag har inga som helst problem med lite teologisk urartning i denna tråd. För övrigt känns det lite underligt att ha ens skara religösa som ber för min själ, trots att de inte känner mig. LIte som att ha en försäkring hos skandia utan någon premie eller självrisk. Insure your soul today! D:S