Nekromanti Hur många snusar här egentligen?

solvebring

Superhero
Jag bara undrar, för skojs skull... Vem här snusar, och vad? - Portion, bak/lös - och vilken sort, Tre Ankare, Ettan etc...

Jag snusar, bak/lös, Göteborgs Rapé eller Ettan. :gremgrin:

Rosen

Myrmidon
En här.

och vad? - Portion, bak/lös - och vilken sort, Tre Ankare, Ettan etc...

Grov lössnus. Jag är "egentligen" General-snusare, men försöker envetet dra ner på konsumtionen... och Grov smakar mycket sämre, så om jag köper det stoppar jag in mindre. (-:

--
Åke

GoblinGurra

Swordsman
Båda mina föräldra snusar men om jag någonsin börjar så kommer min mamma att slå ihjäl mig, det är iallafall vad hon har sagt...

Johan K

Gammal & dryg
Usch nä..

Well, har testat & snusa vid några gånger... & det har slutat med samma resultat varje gång, att allt snurrar & jag ligger raklång på golvet för att gålla mig fast... :gremtongue:
Så just att ja lasten att snusa är jag nästan glad att jag slipper...

/ Johan K, som har kaffe som last istället...

Rosen

Myrmidon
Snusfylla

det har slutat med samma resultat varje gång, att allt snurrar & jag ligger raklång på golvet för att gålla mig fast...

Det går över. Fast när det väl har gått över så brukar man sakna det...
Jag hade under en period häromåret sån självdisciplin att jag spottade ut dagens sista prilla på väg hem från jobbet, och bara tog ett sketet nikotintuggummi framåt kvällen för att kunna somna. När jag sen la in en snus nästa morgon hade jag varit mer eller mindre nikotinfri i tolv timmar, och kunde en liten fläkt av den där välbekanta yrseln sätta in efter några minuter. Jag blev alltid lika nostalgisk. (-:

Stretar just nu för att ta mig tillbaks dit, men jag är hopplöst fjollig på att ge efter för abstinensen.

--
Åke