Two bees, or not two bees, that's the quest!
"Så, i hur utsträckning rollspelar ni versioner av er själva på forumet?"
En hel del kända ansikten har sagt en hel del om mig, och om vem jag är (vill ni inte läsa är det bara att hoppa förbi till den vettiga delen):
(Arvidos) Om jag någonsin hittar ett fossil från ett tidigare okänt djur..
(Arvidos) Typ, sån där vattenlevande gammal sak..
(Arvidos) Då får den heta Yassilus.
(walium) Vem kommer inte undan med att vara snygg och välformad?
(walium) Yassilus kanske?
(Han) Det skulle väl vara han isf.. Snygg, välformad och inte ens då klarar han av att komma undan.. Näe, Yass.. Du får skärpa till dig..
(Quan'talis) Va? Mariah Carey har väl aldrig varit snygg? (inte i jämföresle med yassilus, i alla fall)
(walium) Hade man bara haft hälften av hans yppighet så hade man kommit in grattis på Spybar varenda kväll. Och ändå så förmår han inte att utnyttja det. Sorgligt
(Han) Inget är snyggt i jämförelse med Yass, så det är en taskig jämförelse.. På sin höjd "söt" men där får man dra gränsen..
(Han) walium: *fnitter*
(Yassilus) Vafan? Bah... Ni... Äh... diskuterar mig nu alltså?
(Han) Tja, fast de grova sakerna tar vi via PM..
(walium) Hans frisyr är ju bara så inne. Precis lagom kombo av retro och postmodernism
(Yassilus) -_^
(Han) Ett uppror mot samhället och dess fasta grunder, men mer åt det blåa hållet..
(chrull) (\_/)
(chrull) ( "-")
(chrull) (")(")
(chrull) Yassilus is my little bunny
(+Dnalor) Jag tror inte på Yassilys
(+Dnalor) Han är en chimär
(Arvidos) Aaaaaah
(Arvidos) Japp
(Arvidos) Yassilys finns inte, det är helt sant.
(+Dnalor) en skapelse av en sjuk elvaårig flickas fantasi
(Arvidos) Det har vi andra vetat länge.
(Arvidos) Dnalor: Jaha, det var ju nytt, men ärligt talat, vem bryr sig. Eftersom ingen någonsin ens nämnt Yassilys.
(+Dnalor) en cancersjuk stackars jänta som lever ut sina drömmar om att fungera normalt i samhället via Internet
(Arvidos) Jag menar..
(+Dnalor) Arvidos: öhh...
(Arvidos) Visst, man kan ju ha kul med retorik och så..
(+Dnalor) Din mamma har nämnt Yassilys
(+Dnalor) sådeså
(Arvidos) Men något praktiskt värde får det väl ha om man ska bemöda sig att skriva om det.
* Yassilus älskar folket på #rpgonline mest i världen näst efter Emilie och familjen
(Arvidos) Tja Yassilus..
(Arvidos) Jag är Emeli..
(Arvidos) Äh
(Arvidos) Nu blev det för sjukt.
(+walium) Nej, jag är Emilie
(Arvidos) Öh
(Arvidos) Ja
(Arvidos) Och jag är hennes onda syster.
(Arvidos) Men..
(Arvidos) Är du ihop med Emelie eller hennes onda syster?
(Arvidos) Det kan du ju inte veta..
(Arvidos) Eftersom vi är likadana.
(Arvidos) MOAHAHAHA
(@Foggmock) han verkar ju ha vett att upskatta poesi iallafall.
(Zaphod_) Tja, det var inte den vackraste dikten, men visst.
(@Foggmock) det var den visst! den var JÄTTEFIN
(Arvidos) Här får du en låt där jag berättar om mina känslor för dig.
(Dnalor) "mina känslor för dig"
(Dnalor) Arvidos+Yass=sant
(Arvidos) Yassilos och Arvidus.
<@Gardener> "en cancersjuk stackars jänta som lever ut sina drömmar om att fungera normalt i samhället via Internet" <--- hon verkar ju misslyckas fatalt i alla fall, fungera normalt är ju inte ens i närheten..... =P*
---
Äsch, orkar någon läsa igenom den där så är det väl kul för er. Hade tänkt att spara det där till något "Jag fyller XXXX inlägg och älskar er allihopa"-inlägg men jag tror inte jag kommer göra något sådant. Det är hur som helst rätt roligt, och det mesta är sant på ett eller annat sätt.
Hur som helst, för att komma till sak. Jag är väldigt mycket mig själv på nätet. Jag har ingen anledning att göra mig till. Sen är det väl upp till er om det är bra eller dåligt?
<font size="1">* Gardeners kommentar när han läste den där raden. Tyckte den kunde vara med.
</font size>
[Edit]: Lagt till Gardeners kommentar.