Robert Jonsson
Nothing is True. Everything is Permitted.
Generellt så spelar jag 1 gång i veckan (ibland 2) med fasta kampanjer som pågår under lång tid. De har alltid min prio, eftersom de handlar om vad som är rollspel för mig: långa kampanjer som planerats i förväg av en spelledare och som sätter fokus på karaktärerna och deras handlingar. Inte helt friform, men gärna med lite regler.
Övrigt rollspelande, oavsett var och när det sker, sker utöver de och får då tyvärr mycket lägre prio. Utöver att hinna med vanligt liv, ska jag dessutom hinna skriva rollspel också. Så jag tillhör den lyckliga skaran som faktiskt inte lider. Hade jag varit mer svältfödd hade jag nog troligen huggit på vad som helst, men tack och lov är så inte fallet.
Övrigt rollspelande, oavsett var och när det sker, sker utöver de och får då tyvärr mycket lägre prio. Utöver att hinna med vanligt liv, ska jag dessutom hinna skriva rollspel också. Så jag tillhör den lyckliga skaran som faktiskt inte lider. Hade jag varit mer svältfödd hade jag nog troligen huggit på vad som helst, men tack och lov är så inte fallet.