Nekromanti Hur porr har förbättrat mitt engelska ordförråd

!Paxen

Swashbuckler
Om jag inte hade kollat på porr så hade jag troligtvis inte haft stenkoll på att pluralformen av secretary är secretaries. Gangbangs skulle nog i mitt huvud betyda något med gängkrig, och MILF skulle jag nog bara tycka lät roligt, och tycärr så vet man ju vad GILF betyder.

Om jag inte hade kollat på porr så skulle jag aldrig ha kommit på tanken att machines skulle vara något grovt och oral skulle bara ha fått mig att tänka på oral exams (vilket för övrigt låter jävligt snuskigt).

Så, vilka ord har du lärt dig från porren?

tull

Hero
Re: Hur porr har förbättrat mitt engelska ordförrå

Paxen said:
Så, vilka ord har du lärt dig från porren?

Jadu jag lärde mig nog de mesta om snusk via Moore och Slitz på gymnasiet men det porren främst lärt mig är väll hur man stönar sexigt. :gremcool:

Och varför gillar du inte gilf? :gremfrown:

!Paxen

Swashbuckler

Persson said:
Jag föredrar att inte överanvända glidmedel, då det är alldeles för dyrt..

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Svenska ord

Gangbangs skulle nog i mitt huvud betyda något med gängkrig
Jag föreslår att vi alla kommer överens om att använda ordet "gänggäng" istället för gangbang på svenska.

Det är ett väldigt flexibelt ord. Det kan syfta både på aktiviteten, och på gruppen som utför den.

/tobias

tull

Hero

Paxen said:
Persson said:
Eh det är väll bara att spotta?

!Paxen

Swashbuckler

Persson said:
Paxen said:
Eh det är väll bara att spotta?
Och bli torr i munnen? Tss, du har då aldrig haft "mat efter sexet"- cravings

Fienden

Hero

Well, asiatskådespelare har ju lärt mig den ovärdeliga frasen "AH! AH! AH! AH! FUCK ME! AH! AH! YES! AH! FUCK ME! AH! AH!".

... Jag hatar högljudd porr.

tull

Hero

Kraetyz said:
Well, asiatskådespelare har ju lärt mig den ovärdeliga frasen "AH! AH! AH! AH! FUCK ME! AH! AH! YES! AH! FUCK ME! AH! AH!".

... Jag hatar högljudd porr.
Så varför tittar du på den då? :gremwink:

Max Raven

T12-kultist

Paxen said:
Om jag inte hade kollat på porr så hade jag troligtvis inte haft stenkoll på att pluralformen av secretary är secretaries. Gangbangs skulle nog i mitt huvud betyda något med gängkrig[...]
Ah, men gangbangers är ju gängmedlemmar som skjuter ner andra på öppen gata, gärna involverade i grovt missbruk. Så där gjorde porren faktiskt mig en otjänst. :gremwink:

... Det är mest porrspecifika termer för min del, ärligt talat, och de är ganska få. Jag kunde klarat mig utan det mesta, och en del som ovan var rent ut sagt ivägen. :gremsmile:

Rising

Vila i frid
Meh. Engelska ordförråd? Varför får inte japanerna någon kärlek? Hade det inte varit för hentai (ett ord i sig jag lärt mig via porr) och sjuka japanska filmsnuttar så hade jag inte vetat vad varken Unagi, Guro, Otaku, Ecchi, Yuri, Yaoi, Bishounen eller Chibi var. Och jag är inte ens särskilt nere med den skiten.

Nå. Engelska:

Voraphile eller bara Vore. Konstig fetish. Borde egentligen inte vara förtjänt av att få en allmänt känd förkortning. Liksom, i vanliga fall så gäller ju det enbart ord som alla använder och som ständigt kommer på tal, såsom när Television blev TV. Men nu har vi ju internet, och då blev det så att vi var tvungna att hitta på ett enklare sätt att säga Voraphile, eftersom det kom upp på tal så ofta...

Fittan: alltså Labia Majora, Labia Minora, Interlabial Sulci, Preputium Clitoridis, Vulval Vestibule och Glans Clitoris, m.m. Sånt dyker ju inte upp i engelskakunskaperna i vanliga fall, utan bearbetas enbart i särskild lektyr. Smaskiga ord, är de också (men kanske mer latin än engelska).

Alla konstiga sexmoves (inkl. dem som förhoppningsvis ingen någonsin utfört), typ Golden showers, Alabama Hot Pocket, Blumpkin, Cleveland Steamer, Dirty Sanchez, osv.

Det var nog allt.

Max Raven

T12-kultist

Okej, jo, japanerna har man ju fått en del från. Lite skumt känns det dock när de censurerar när folk säger t ex könsord i en porrfilm. Ja, eller stor humor. Svårt att avgöra. Men ett och annat har man fått där, faktiskt.

Rising

Vila i frid

Persson said:
Alabama Hot Pocket
Berika mig, vad är det?
Jag fick just en idé: Tänk om det fanns någon sorts sida på nätet där man kunde - och nu brainstormar jag alltså helt förutsättningslöst, så ni får ursäkta om jag använder en jargong som kan tyckas helt främmande och obegriplig - skriva in namnet på ord och begrepp man ville veta mer om, och när man var klar... tja, då skulle man fylla i ett formulär som man sedan kunde skicka via posten till berörda myndigheter (eftersom det här är en science fiction-önskedröm, så tänker jag ignorera alla praktiska begränsningar och istället bara berätta om hur jag hoppades att det skulle kunna fungera. Vem vet - någon gång i framtiden så skulle kanske den tekniska utvecklingen göra denna idé praktiskt genomförbar?) bara klicka på en knapp, och sedan - sim salabim! - så skulle det komma upp sida efter sida med information som berättade mer om vad man ville veta.

Okej, allihopa. Jag paxar den här idén. Jag tänker kalla den Google. Lova att ni inte snor den här idén från mig utan att först fråga om lov.

---

Nå: En Alabama Hot Pocket är att lägga en kabel i muffen.

Jag har inte sett någon som faktiskt gjort det, och eftersom det inte låter särskilt upphetsande så kanske det snarare kvalificerar som gore än porr.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist

Rising said:
Nå: En Alabama Hot Pocket är att lägga en kabel i muffen.
Samma sak som Space Docking alltså?

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist

Rising said:
Från Artistocrats, va?
är väl med där också, men jag hade hört det innan...

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013

Paxen said:
Persson said:
Har man inte råd med glidmedel ska man ge fan i att knulla. Cheap bastard.