Nekromanti Hur ser din nästa forumit ut

Lukas

Mannen i Gult
Rymdhamster said:
Så, the great reveal!

Frågan är ju förstås en smula komplicerad. WRNU-karaktären Rymdhamster ser ju naturligtvis ut så här:

Rymdhamster spelas dock av "den där Masse" som ser ut så här:

Läskigast tycker jag att Spiders gissningar var då han lyckades pricka min kärlek för rockar (som jag tyvär inte äger några i dagsläget) och min nyfunna kärlek för sandaler på sommaren.

Vad som kanske syns dåligt på bilden är att håret är långt. En liten bit nedanför axlarna.
hoppas du inte blir förolämpad om jag säger att hamstern är gulligare.

Fast visserligen är hamstern gulligare än alla på hela.
forumet

//Lukas inte lika söt som hamstern

Pilzefrau

hon/henne
Brynolf said:
Pilzeman said:
De som inte har träffat mig kan få roa sig med att gissa vem av personerna på bilden som är jag
Du är den skäggige ljusteknikern till höger, va?
Hehe, han är faktiskt också med i ensemblen… detta var från första gången vi övade igenom hela spexet inför publik, så alla hade inte fullständiga scenkläder, smink osv. De som vet har ju i princip avslöjat det, så för dem som tvekar är det jag i den grönsvarta klänningen. Vad som inte syns så väl är att jag har bruna hårförlängningar till mitt blonda hår – det såg helt vansinnigt ut på nära håll men inte fullt så konstigt på murriga bilder.

Jag kommer inte besöka något konvent i klänning, om jag inte anmäler min spexkaraktär till Verbal Combat.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Lu-kaahz said:

forumet

Hamstrar är ALLTID sötare!

Brynolf said:
Far åt helvete, vad söt!

Edit: No homo :gremblush:
Puss på dig med =)

Recca

Femme Fatale
Lu-kaahz said:

forumet

Jag tyckte det var extremt likt. <.<

Recca

Femme Fatale
Pilzeman said:
De som inte har träffat mig kan få roa sig med att gissa vem av personerna på bilden som är jag:

Oj vilken fin benstruktur i ansiktet. Det har jag inte tänkt på innan. Ett ord: Vacker.

Pilzefrau

hon/henne
Recca said:
Oj vilken fin benstruktur i ansiktet. Det har jag inte tänkt på innan. Ett ord: Vacker.
Aw, vad snäll du är! Här får du min finaste pussmun (jag är inte så bra på det här):

(Detta är mina favoritbilder på mig själv, alla vanliga bilder är så tråkiga i jämförelse)

Pilzefrau

hon/henne
Forumets önskan är min lag. Det var nog på tiden att byta, tigern var väl säkert fem år gammal och jag lämnade honom hemma när jag flyttade hemifrån ändå.

Dum Panda

Warrior
Vimes said:
Brynolf said:
Sånt här är jag sämst på. I min hjärna ser alla ut som sina avatarer. Dvs Cassius är en katt, Pärsson är en elefant, osv. Mer abstrakta avatarer som min, Genesis och Cissis gör det lite knepigare. Där brukar det dyka upp lite flummiga associationer kopplade till bilden. Genesis våg-bild har jag tex på nåt vis fått till "Ensam är stark" -> "Liam Gallagher" -> "oas" -> "kamel". Fråga inte...
Samma här. De jag inte träffat är sina avatarer. Tyvärr har jag börjat förstå att Cassius inte är den där häftiga katten på bilden, det är lite en besvikelse. Ond bråd död uppfattar jag dock fortfarande som en katt.
Jag brukar associera med namnen snarare än bilderna och självklart har du då alltid sett ut såhär för mig: