!roll 1d20
Veteran
Western classic verkar svårt att få tag på, kan man använda Western IV som substitut utan att nostalgikerna får präriefeber?
Intressant! Jag har spelat I och III, den senare var ju bättre. Varför tycker du III är bäst?Western 1 brukar finnas på Tradera med jämna mellanrum till bra pris. Bästa versionen är dock Western 3.
Det är den mest strömlinjeformade versionen. Den hade kunnat snyggas till ytterligare men är absolut enklast och smidigast, utan att tappa det som är Western.Intressant! Jag har spelat I och III, den senare var ju bättre. Varför tycker du III är bäst?
Ah. Så du menar att de slipade bort för mycket i IV? (Jag har dålig koll på IV).Det är den mest strömlinjeformade versionen. Den hade kunnat snyggas till ytterligare men är absolut enklast och smidigast, utan att tappa det som är Western.
Ska dock sägas att Western 3 numera har nästan 30 år på nacken, så jag vet inte om det är så modernt...I see. Tradera eller högsjön är vad som gäller då, w3/w4 är nog för moderniserat för målgruppen ("DoD Expert was the peak"-traditionalister). Tack för svaren!