Viktig & viktig..Hur viktig är er profil här?
Inte jättemycket, det som står där är i mångt & mycket rätt som en liten presentation av vem jag är.. Så det behövs just inte vårdas så mycket... Det enda isåfall som jag skulle vilja vårda är fotot på mig, av den anledningen att jag inte vet hur man får till det snyggt & samtidigt hålal måttet för avatarer här,, Så nån som är ducktig på det får gjärna hojta till....Hur mycket vårdar och underhåller ni den?
Well, sålänge det inte känns stötadne & sådana saker så kan det finnas med det mesta,,Vad anser ni vara olämpligt att ta med, och varför?
Jag tycker att det är kul att kunna få lite mer kött på benen om de andra forumiterna så jag får väl säga att den är viktig för mig, därför ser jag även till att uppdatera min egen så ofta som det behövs.Hur viktig är er profil här? Hur mycket vårdar och underhåller ni den?
Jag får nog säga att negativ info (inte för att jag sett till någon men ändå) om andra som man med lätthet kan koppla till aktiva forumiter är väldigt trist att se och personangrepp överlag.Vad anser ni vara olämpligt att ta med, och varför?
Inte tycker jag....Hur viktig är er profil här?