Nekromanti Hurra! Drängen sköt inte blankt!

cogitare

Swashbuckler
Genesis said:
Jag tycker att Viktoria borde bli kung. Daniel kan få bli drottning.
Jag håller med. Det hade varit fullt av awesome! :gremsmile:

Vad händer om Victoria byter kön? Skall hon kallas drottning eller kung? Om hon gör det efter ev. kröning?

Cog.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Cogitare said:
Vad händer om Victoria byter kön? Skall hon kallas drottning eller kung? Om hon gör det efter ev. kröning?
Och om Vickan skulle byta till nånting mittemellan/bådeoch? Kön är ju inte sådär binärt, liksom - som vissa bråk inom idrottsvärlden lärt oss.

Kuttning?
Drong?

Hinoms majestät?

//Krank, som nog fan skulle kunna tänka sig bli rojalist om majonäsen var en "hen"

Genesis

Ni dés ni maître
Okej, en transkönad regent är riktigt tufft. Tyvärr lär väl verkligheten inte samarbeta, men som tur är är vi rollspelare!

krank

Genesis said:
Okej, en transkönad regent är riktigt tufft. Tyvärr lär väl verkligheten inte samarbeta, men som tur är är vi rollspelare!
*drömmer om ett near-futurerollspel där Vickans unge visar sig vara en hermafrodit*

chrull

Stockholm Kartell
krank said:
Genesis said:
*drömmer om ett near-futurerollspel där Vickans unge visar sig vara en hermafrodit*
Som kan befrukta sig själv. Och gör det.

Telash

Swordsman
Incest når en helt ny nivå. Var passar det bättre än i en europeisk kungafamilj?

krank

Telash said:
Incest når en helt ny nivå. Var passar det bättre än i en europeisk kungafamilj?
Är det verkligen incest om man gör det med sig själv? Det skulle ju betyda att masturbation var incest också.

Däremot är jag helt med på att använda antingen den eller nån variant på Dollymetoden för att producera nya kungligheter...

tull

Hero
krank said:
Telash said:
Är det verkligen incest om man gör det med sig själv? Det skulle ju betyda att masturbation var incest också.

Däremot är jag helt med på att använda antingen den eller nån variant på Dollymetoden för att producera nya kungligheter...
Den här off topic banan är både smaklös och vulgär så snälla för den någon annanstans.

Telash

Swordsman
Eh va? Moralisera som du vill, jag är fullkomligt morallös när det gäller sex och onani.

Men avkomman brukar klara sig bäst av genetisk mångfald. Syskon som skaffar avkomma är en dålig idé, att skaffa avkomma med sig själv borde väl ge ännu sämre genetisk mångfald och bli ännu sämre, eller?

Men förutom det skiter jag i om man har sex med sig själv, sina syskon, hunden eller vad som.

EDIT: Skrev detta INNAN jag såg Persons önskemål.

tull

Hero
Cogitare said:
Marukusu said:
Hur blir det nu förresten med Daniel när kungen dör, jag är faktiskt inte speciellt insatt. Han fortsätter att vara "kunglig höghet" eller "prins" och inte "kung" eller?
Silvia blev ju drottning så varför inte Daniel kung när Vickan blir drottning?

Men jag är knappast påläst utan applicerar bara samma logik bakom att Silvia blev drottning på Daniel...

Cog.
Precis som i en kortlek* är Kungen högst i rang, därefter drottningen - därför kan ingifte Prins Daniel aldrig titulera sig Kung eftersom det skulle säga att han står över drottningen.

*: ess är lägst i rang

cogitare

Swashbuckler
Persson said:
Precis som i en kortlek* är Kungen högst i rang, därefter drottningen - därför kan ingifte Prins Daniel aldrig titulera sig Kung eftersom det skulle säga att han står över drottningen.

*: ess är lägst i rang
Ahh, det borde jag faktiskt själv kunnat räkna ut nu när jag tänker på det :gremsmile:

Tackar!

Cog.

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Hans E Magnusson said:
Vad händer om ungen får något slags handikapp, vilka handikapp är ok och vilka inte?

Koolt med en kung med tourettes syndrom
Läspe och halte finns det prejudikat för, i alla fall. Om vi går in på franska kungligheter (vilket ju ligger nära till hands med vårt kungahus) tycks också skallighet, stamning, fetma, enfaldighet och galenskap vara acceptabla lyten.

IYKK

Veteran
Telash said:
Men avkomman brukar klara sig bäst av genetisk mångfald. Syskon som skaffar avkomma är en dålig idé, att skaffa avkomma med sig själv borde väl ge ännu sämre genetisk mångfald och bli ännu sämre, eller?
Växter gör det hela tiden. Skaffar avkomma med sig själv, alltså.

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Svarte faraonen said:
Hans E Magnusson said:
Vad händer om ungen får något slags handikapp, vilka handikapp är ok och vilka inte?

Läspe och halte finns det prejudikat för, i alla fall. Om vi går in på franska kungligheter (vilket ju ligger nära till hands med vårt kungahus) tycks också skallighet, stamning, fetma, enfaldighet och galenskap vara acceptabla lyten.
I Spanien gick det riktigt illa: Carlos II >>>>

Unfair

Hero
Mekanurg said:
Svarte faraonen said:
Hans E Magnusson said:

I Spanien gick det riktigt illa: Carlos II >>>>
Jo Dnalor skrev ju det för några inlägg sedan.

Dnalor said:
Sånt har ju hänt. Det kan i allvarliga fall leda till feta krig.