William_Besario
Warrior
Det ela började på julafton '99. Nää, enjentlijen började det typ 2 månader tidijare. Med ett emmabyjje där Sl ade en rollperson, det jela jade inte jeller nåjra tärninjar, SL fick avjöra. Nåväl, i julklapp fick jaj EON boxen av min syster, då förstod jaj verklien inte jur jaj skulle kunan komma i j allt som stod i dessa blöcker, men som jaj nu ser så löste det sej fint. De första RPna körde jaj med 2t6+9, injen ade ett attribut under 16... Senare köte en av mina spelare en kopia Nya Mutant, oc vi ade jätterolit. unjefär nåjon ån sommaren '99 köpte jaj N2, men de första spelmötena blev flopp. Ett lånjt taj SLade jaj EON. Nr jaj började /:an trffade jaj nåjra ny-jamla kompisar som jaj inte aft nåje bra kontakt med, ok plötslijt så blev dom mina bästa polare. Sjlvklart introducerade jaj dom till rollspelensvrld. Jaj fanna att jaj tyckte det var rolijare att spela med dessa oc överjav dom andra ( under STORT buller oc bånj ) efter att dom snackat lite FÖR mycket skit om moi oc mina vänner. Första konevnetet var BSK 18 ok efter det jar det blivit LinCon oc nu senast SydCon, sjlvklart blev alal jttesura nr jaj oc 3 andra sket i att berätta om Sverok bussen dit, men vafan, v vilel ju int att dom skulle vara där. På LinCon fick ja Vikin med alal tillbeör av Sverok oc nu spelar ja detta briljanata spel ( JA SLar för tillället Eon, N2, Vikinj oc D&D 3ED
Klart slut, korv salut!
"The meaning with war is not to die for your country,it's to make the other sonofabitch die for his"
Klart slut, korv salut!
"The meaning with war is not to die for your country,it's to make the other sonofabitch die for his"