Eleas Hero Joined 31 May 2000 Messages 855 Location Malmö 8 Sep 2002 #1 ...nämligen den om annonser för spel och dylikt. Kan sådana genomföras via Rollspel.nu, och i så fall var på sajten? Tacksam för svar, vilka de än är. -- Björn
...nämligen den om annonser för spel och dylikt. Kan sådana genomföras via Rollspel.nu, och i så fall var på sajten? Tacksam för svar, vilka de än är. -- Björn
S Sereg_UBBT Swashbuckler Joined 17 May 2000 Messages 2,486 Location Sektor 242, Norra hemisfären 8 Sep 2002 #2 om det är ett köp&sälj-forum du letar efter så finns det inget på rollspel.nu, om det kommer i framtiden eller inte vet jag tyvärr inte. men prova traditions klotterplank exempelvis.
om det är ett köp&sälj-forum du letar efter så finns det inget på rollspel.nu, om det kommer i framtiden eller inte vet jag tyvärr inte. men prova traditions klotterplank exempelvis.
Ymir Liten kantbaron Joined 18 May 2000 Messages 11,292 Location Malmö/Lund Metropolitan Axis 9 Sep 2002 #3 Kornella & Baldyr har väl en rollspelsaktionssida på sin sajt? - Ymir, har bestämt för sig det
Eleas Hero Joined 31 May 2000 Messages 855 Location Malmö 9 Sep 2002 #4 Tack, o du japans blomma. /images/icons/smile.gif -- Björn
Eleas Hero Joined 31 May 2000 Messages 855 Location Malmö 9 Sep 2002 #5 "om det är ett köp&sälj-forum du letar efter så finns det inget på rollspel.nu, om det kommer i framtiden eller inte vet jag tyvärr inte. men prova traditions klotterplank exempelvis." Tackar. -- Björn
"om det är ett köp&sälj-forum du letar efter så finns det inget på rollspel.nu, om det kommer i framtiden eller inte vet jag tyvärr inte. men prova traditions klotterplank exempelvis." Tackar. -- Björn
Ymir Liten kantbaron Joined 18 May 2000 Messages 11,292 Location Malmö/Lund Metropolitan Axis 9 Sep 2002 #6 Re: :-) [NT]