Nekromanti I kultens skugga

Tomatalven

Hero
Förstör jag allt ifall jag skulle dra mig ur, och när borde jag bestämma ifall jag vill vara med? Jag är inte på humör för surealism, men annars verlar det här kul! Även om jag hellre skulle ha det spellett. Inte av mig alltså.

God45

#PrayersForBahakan
Tro mig, det är bättre att vara vandrande död än bara död...

Jag hör isen knaka och bli tjockare bortom röken. Jag känner träden torka och dö. Jag ser tystnadens vindar. De kommer... De kommer...

gizmo

temporary sunshine
Den här uppvärmningen blev ju en god bit hårdare än vad jag fick för mig utifrån wilpers intro..

God45

#PrayersForBahakan
Tomatalven said:
Förstör jag allt ifall jag skulle dra mig ur, och när borde jag bestämma ifall jag vill vara med? Jag är inte på humör för surealism, men annars verlar det här kul! Även om jag hellre skulle ha det spellett. Inte av mig alltså.
Du får fråga Wilper för det är hans spel och han som håller i det så jag vet inte. Men jag kan inte tänka mig att det ska vara några problem.

God45

#PrayersForBahakan
gizmo said:
Den här uppvärmningen blev ju en god bit hårdare än vad jag fick för mig utifrån wilpers intro..
Ingen aning om vi kör så här senare. Vi får se när Wilper presenterar saker och ting.

Men just nu gillar jag uppvärmningen :gremlaugh:

Zorbeltuss

Hero
Verkar tufft, tror inte jag är tillräkligt bra på att göra sammanhängande forumsposter så jag kanske inte ska vara med men isåfall kommer jag nog hålla koll.

/Luna Lovegood

Tomatalven

Hero
Re: Spelet har börjat.

Hur länge håller det på från att vi börjar spela ungefär?

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.

Det är svårt att säga, när vi spelade det som en bordsrollspelskampanj tog det sju spelmöten tror jag. Men textrollspel är mycket långsammare som medium.

Kanske håller vi på till i sommar. Om folk har jättekul kanske ett år.

gizmo

temporary sunshine

Tack, wilper, men jag står över.
Det låter intressant och jag har lust, verkligen, men jag ville se till att utnyttja semestern för att vila ordentligt och inte som vanligt fylla dagarna med mer än egentligen passar in.

Edit: och nu ser jag tidsplaneringen - efter semestern hade ändå inte varit möjligt.

Tomatalven

Hero

Om ett inlägg om dagen räcker är jag nog med till en början iaf :gremsmile: