O Ofeig Warrior Joined 4 Jun 2000 Messages 373 Location Solna 3 Jul 2001 #1 Jippie, i morrn är det figurspel! Alla kommer väl hoppas jag? Jag kommer G.A.R.A.N.T.E.R.A.T. vara där! Robin Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!
Jippie, i morrn är det figurspel! Alla kommer väl hoppas jag? Jag kommer G.A.R.A.N.T.E.R.A.T. vara där! Robin Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!
E Edgar Warrior Joined 17 May 2000 Messages 273 Location Göteborg, Sverige 4 Jul 2001 #2 Och jag missa det, som vanligt! Ibland tycker jag inte om att bo i Goa Göteborg... Nåja, jag får roa mig med att ladda hem alla nya filer på www.rollspel.com i stället. //Kalle - har varit hemma från jobbet i en timme, kvällspass rockar...
Och jag missa det, som vanligt! Ibland tycker jag inte om att bo i Goa Göteborg... Nåja, jag får roa mig med att ladda hem alla nya filer på www.rollspel.com i stället. //Kalle - har varit hemma från jobbet i en timme, kvällspass rockar...
N Nightowl Champion Joined 17 May 2000 Messages 8,341 Location Avliden, Tristerbotten 4 Jul 2001 #3 I DAG är det 4;th of July! ...och det är en massa fireworks på www.rollspel.com! Yipee! Nightowl We're damned if we do. We're damned if we don't. So let's DO it, dammit!
I DAG är det 4;th of July! ...och det är en massa fireworks på www.rollspel.com! Yipee! Nightowl We're damned if we do. We're damned if we don't. So let's DO it, dammit!
E Edgar Warrior Joined 17 May 2000 Messages 273 Location Göteborg, Sverige 5 Jul 2001 #4 Re: I DAG är det 4;th of July! Fast fireworks är förövrigt olagligt i många stater i USA (fast inte på själva nationaldagen). //Kalle -som köpte fireworks till fjärde juli när han var där, olagligt var det oxå...
Re: I DAG är det 4;th of July! Fast fireworks är förövrigt olagligt i många stater i USA (fast inte på själva nationaldagen). //Kalle -som köpte fireworks till fjärde juli när han var där, olagligt var det oxå...