.113
Swashbuckler
Ok, det är inte optimalt, men det kanske fungerar. Jag står ganska still i mitt skapande just nu och det trots att jag egentligen haft väldigt bra med tid på sistone i och med en arbetsskada. Jag jobbar på ett eget system, på flera nerskrivna äventyr och en ganska stor världskampanj grej som jag skulle behöva grotta ner mig i så man blir lika fin som ni andra och faktiskt gör något vettigt ibland Jag har åtminstone kommit tillbaka i lite rollspel, både via roll20 och en mutant år noll kampanj så det får väl ses som någon sorts framsteg, men rent arbetsmässigt nerskrivande av grejer har stått väldigt still på sistone.
Dessutom har jag ett problem som jag kallar post-it problemet, vilket är ungefär att jag skriver ner en cool tanke/åsikt om något som har med det att göra, på en notis på mobilen, på ett papper i närheten, i ett dokument på datorn. Ibland försöker jag sammanställa dem MEN det blir ofta aningens övermäktigt då det bara blir ett nytt dokument på datorn som jag kommer måsta jämföra med nästa gång, jag behöver alltså testa något nytt. Jag testar här!
Såatteee den som läser får ju helt enkelt skylla sig själv för det är mest troligt inte speciellt bra ordning, åtminstone från början, men tanken är att jag kan se vad jag gjort, lägga till det jag tänker, skriva ihop saker som jag jämför osv... och att det ska börja bli något fungerande iordningsställt senare. Och vem vet, det kanske till och med är något bra med?
Men först måste jag ju bara mastodont skriva ihop saker jag redan har Jag ska FÖRSÖKA ordna det på ett bra sätt. Sen tänker jag copy pasta vidare från tidigare inlägg när jag fortsätter i samma område.
Såå.... Nu kör vi.
Edit: PS åsikter tankar och inspiration, hjälp eller liknande är uppskattat, positiva som negativa (yeah right, fuck off!) nä men på riktigt så både positivt och negativt är bra, så länge det är konstruktivt.
Dessutom har jag ett problem som jag kallar post-it problemet, vilket är ungefär att jag skriver ner en cool tanke/åsikt om något som har med det att göra, på en notis på mobilen, på ett papper i närheten, i ett dokument på datorn. Ibland försöker jag sammanställa dem MEN det blir ofta aningens övermäktigt då det bara blir ett nytt dokument på datorn som jag kommer måsta jämföra med nästa gång, jag behöver alltså testa något nytt. Jag testar här!
Såatteee den som läser får ju helt enkelt skylla sig själv för det är mest troligt inte speciellt bra ordning, åtminstone från början, men tanken är att jag kan se vad jag gjort, lägga till det jag tänker, skriva ihop saker som jag jämför osv... och att det ska börja bli något fungerande iordningsställt senare. Och vem vet, det kanske till och med är något bra med?
Men först måste jag ju bara mastodont skriva ihop saker jag redan har Jag ska FÖRSÖKA ordna det på ett bra sätt. Sen tänker jag copy pasta vidare från tidigare inlägg när jag fortsätter i samma område.
Såå.... Nu kör vi.
Edit: PS åsikter tankar och inspiration, hjälp eller liknande är uppskattat, positiva som negativa (yeah right, fuck off!) nä men på riktigt så både positivt och negativt är bra, så länge det är konstruktivt.