Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 19 Jun 2001 #1 Jag söker de 2 första delarna till äventyret I stromens öga. De är äventyr till SW och de har publiserats i Sinkadus. [color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
Jag söker de 2 första delarna till äventyret I stromens öga. De är äventyr till SW och de har publiserats i Sinkadus. [color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
K König Hero Joined 28 May 2001 Messages 910 Location Stockholm 19 Jun 2001 #2 Jag bör ha dem hemma på vinden, kan kolla efter! "When the DM laughs it is already to late"
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 19 Jun 2001 #3 tackar ! Det vore snällt om du kunde göra det !! Skulle bli otroligt tacksam ! [color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
tackar ! Det vore snällt om du kunde göra det !! Skulle bli otroligt tacksam ! [color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>