Personligt och i högsta grad off topic
"Jag poängterade bara att det är dej det är fel på och inte spelen. Det var inte ett personangrepp menat på det viset utan en hint till dej om att det här forumet inte finns till för att tillfredställa ditt tycke. "
Personligen anser jag att det i högsta grad är personangrepp att säga att det är mig det är fel på. Jag kan acceptera att folk inte håller med mig och har andra åsikter. Jag kan
inte acceptera att någon säger att det är fel på mig, möjligen med undantag för en legitimerad läkare. Måhända att det är egocentriskt, men om det enda fel du kan hitta på mig är mina åsikter, då är det inte
mig det är fel på.
Och jo, forumet är faktiskt till för att tillfredsställa mitt tycke. Det är också till för att tillfredsställa
ditt tycke, och alla andras. Det är ett forum som är avsett att användas for kommunikation och utbytande av åsikter och tankar. Ibland kan det hända att man inte gillar de tankar som man läser. Det blir man i så fall tvungen att leva med.
Här senast har jag talat om varför jag inte gillar Catastrophia och talat om det, kanske i någon fåfäng förhoppning att någon lyssnar. Jag har också
försvarat staden Chronopias existens, tillsammans med eldkastare i nämnda stad och tidigare utgåvors ankor. Jag har tidigare hävdat att systemet är gammalmodigt och försökt förklara varför jag tycker så. Jag anser det vara konstruktiv (om än inte alltid positiv) kritik. Vad jag
inte har sagt är att DoD suger. Var vänlig och lägg inte dina ord i min mun, tack.
Jag tänker fortsätta att skriva här så länge jag kan. Om du inte gillar vad jag har att säga, läs inte inlägg med "Krille" som avsändare. Så enkelt är det. Låt bli. Klicka helt enkelt inte på länken. Det är inte jag som tvingar dig att klicka och läsa mina inlägg, inte heller att svara på dem. Och om du nu prompt
måste skälla på mig som person, gör det via mail eller forumets privatmeddelandesystem. För sådana angrepp har
definitivt ingenting att göra i det här forumet, bra mycket mindre än mina "angrepp" på DoD. Det enda du gör är att få mig sur på dig. Det får mig inte att ändra åsikt eller ens fundera på att inte uttrycka dem.
Sådär, nu har jag sagt mitt. Vill du skälla vidare, gör det privat, för det här är så mycket off topic som något kan bli. Och okonstruktivt.
- Krille
<A HREF="
http://www.foxtail.nu" target="_new">
http://www.foxtail.nu</A>