Warhammer-anekdot/krönika
Likadana? Hmmmm, jag funderade faktiskt på att köpa high elves först, men det hade jag nog aldrig stått ut med.. Dom måste ju se likadana ut! /images/icons/shocked.gif
Nä, mina råttor är rätt kaotiska.. Officiellt är dom beväpnade med spjut och sköldar, men dom _flesta_ har spjut. Rätt många har sköldar. En del har extravapen. (Det ger ju mer karaktär, och sedan så kan man bestycka dom annorlunda med bara lite fantasi.. En fördel! /images/icons/smile.gif) Dessutom så viftar dom med spjuten vildsint, och är lite vilda överhuvudtaget. Toppen nås med den skaven jag fläskat upp till en Obelix-variant.. /images/icons/wink.gif Han viftar med ett tvåhandsgissel i en hand. Råttan bakom honom duckar förskräckt.. /images/icons/wink.gif
Alla ser grymma ut. (Tycker jag! /images/icons/wink.gif)
En del ser riktigt imponerande ut.
En del ser lite småknäppa ut. (T. ex en med en skylt som säger "I love rock 'n roll".. Gjorde den för att visa upp för mina kompisar som alltid lyssnade på den låten.)
Jaja, nu när Warhammersnacket har gått igång så skulle jag vilja påpeka att min "grupp" har växt till en "liten armé" efter en halv veckas frenetiskt målande! Spelade en liten skirmish-strid med två kompisar.. Jag skulle testa mina läckrare trupper så jag tog en magiker, en gasgranatskastare, 5 gutter runners (läskiga infiltratörer) och en.. en.. hehe.. en warpfire thrower! Muahahaha! (En råtta med en napalmskjutande tratt om någon undrar.)
Gutter runners sprang runt, utmanövrerade, och pepprade alla fulla med kaststjärnor. Warpfire throwern grillade ledarna för bägge fiendesidor! /images/icons/laugh.gif Men dom klarade sig knappt /images/icons/frown.gif.. Det slutade med att jag krossade min ena kompis bara för att bli krossade av min andra kompis som kom från ett annat håll. Suck. Jaja kul var det iallafall! /images/icons/smile.gif
/Arvidos- Som har använt rätt många smileys i detta inlägg.. /images/icons/crazy.gif
Death by the red hand!