rollspelspiraten
Swordsman
Idag har jag betalat för Symbariums Monsterkodex. Blev så inspirerad och taggad av tråden som handlar om monsterböckerna så jag var tvungen att stilla mitt ha-begär.
Tack! Det var den dyraste av dom, ca 300 spänn. Resten var rätt billiga. Lite extra roligt att Coteries har en prislapp från Dragon’s Lair.Invite only verkar ofta gånger en högre slant, så känns som ett bra fynd!
Haha! Tillbaka import till Sverige mao!Tack! Det var den dyraste av dom, ca 300 spänn. Resten var rätt billiga. Lite extra roligt att Coteries har en prislapp från Dragon’s Lair.
Om jag hade det och fick för mig att spela det så skulle jag laminera bladen med bilarna, så att man kan markera skador med en whiteboard-penna. Att använda skademarkörerna är ett härke, speciellt då de är lite större än rutorna de ska ligga på.Hittade äventyrsspels svenska utgåva av Combat Cars för 30kr på en loppis. Tror det är komplett. En jävla massa kartongbitar iallfall. View attachment 16047
Smart! Ska nog kopiera orginalen och sedan laminera kopiorna.Om jag hade det och fick för mig att spela det så skulle jag laminera bladen med bilarna, så att man kan markera skador med en whiteboard-penna. Att använda skademarkörerna är ett härke, speciellt då de är lite större än rutorna de ska ligga på.
Men det där är ju cirkulär ekonomi, det är väl inget brott mot reglerna?Jag satt på min höga häst och spelade Köpfritt 2024 när jag kom på mig själv med att köpa en 1e Dungeon Masters Guide av @Mekanurg .
Boken passar fint bredvid min befintliga 2e DMG, och det skall bli spännande att jämföra dem lite närmare över kvällsgroggen.