Idag har jag köpt...

Fnord

Veteran
Kul! Ett tips om du inte redan känner till det är att det finns en del konventsscenarion till Svenil på Alexandria..
Trevligt att de där finns bevarade. Min kontakt med Svenil har varit just genom spelkonvent (och då alltid med folk som har varit något övertrötta och ändå bestämt sig för att spela rollspel är bättre än att sova).

Mitt exemplar är visst lite feltryckt.

Rangertheman

Myrmidon
Jag trodde jag hade förbeställt Durgaz arvtagare (Lehto Spel & Media) och började undra varför jag inte fått den. Men efter koll i mailen, på bankkontot och på Paypal-kontot insåg jag att jag bara hade tänkt göra det. Nu har jag dock gjort det på riktigt :D

mrund

Warrior
Idag har jag köpt 1997 års originalutgåva av den första såsboken om Delta Green (som PDF), när det fortfarande var en expansion till CoC. Syftet var att få tag i scenariot "The New Age". Lite irriterande bara att boken visade sig även innehålla två andra scenarier som jag redan köpt separat och spellett. Nåja, de var inte så dyra, och 5-6 personer hade kul med dem i två kvällar vardera.

wilper

Fast i vinkelvolten.
1000005922.jpg
Sådär! Några år senare dyker det upp, Battletech. Det är den sista Kickstartern som jag gått runt och väntat på. Lägligt att påsken är på ingående så jag får lite tid att läsa.

Något av en chanstagning att gå in så kraftfullt, men jag tror jag har skaffat nog för att bygga fyra styrkor till Alpha Strike, en var till gänget som spelat Arkham Horror i några år nu.

God45

#PrayersForBahakan
View attachment 23519
Sådär! Några år senare dyker det upp, Battletech. Det är den sista Kickstartern som jag gått runt och väntat på. Lägligt att påsken är på ingående så jag får lite tid att läsa.

Något av en chanstagning att gå in så kraftfullt, men jag tror jag har skaffat nog för att bygga fyra styrkor till Alpha Strike, en var till gänget som spelat Arkham Horror i några år nu.
Nice! Battletech är superkul. Skjut mechen med eldkastaren först!