Med reservation för att jag börjat på alla utom en av dem:
AD&D 3rd edition: Allt från AD&D 2nd i en ny upplaga, dvs samla alla formler, färdigheter, yrken och arter från alla olika källor som Complete-yrkesserien i ett.
Världens på alla sätt sämsta rollspel. Spånades en dag på gamla IRC-kanalen. Ospelbara fullständigt överdetaljistiska regler felaktigt förklarade, fula illustrationer, påståenden om historisk korrekthet trots att det inte är det, svårläst text med grammatiska fel, stavfel, datoröversatt, svåranvänt distributionsmedia (nåt utdött som 8-track).
Trigger warning: Ett spel med mål att uppröra så många som möjligt oavsett politisk, religiös, etnisk och filosofisk hemvist. Det har ju blivit lättare med tiden. Spånades på efter en dag på discord-kanalen. Möjlig målgrupp är väl dem som tycker att RaHoWa och FATAL inte är läskiga nog. Kommer troligen inte vara välkommen här efter publikation.
Ett fantasyrollspel...
Ett annat fantasyrollspel...
Rollspelsbibeln: En skrift som berättar hu rollspel ska spelas och om du inte spelar som det står så spelar du fel, inte rollspel eller har nåt annat problem.
Ett sciencefictionrollspel som måste perkulera lite baserat på hur jag tror RIFTS Trigalaxy är kombinerat med en dröm jag hade nyligen.