Nekromanti Igen

Angmar

Veteran
För ungefär en vecka sedan skrev jag ett inlägg där jag undrade var man kunde hitta information om NÄR man får högre "titel" på forumet, såsom grisodlare, soldat, vapenbärare, magiker...
Men när jag fick veta var jag skulle gå in för att få veta det (på FAQ:en) var där bara en kort text om vad grisodlare vad för något?! Kan nån beskriva titelsystemet med antal inlägg för at bli vad mm. Inte för att det är något viktigt, men det skulle vara kul att veta!

Storuggla

Champion
Det är ett av forumets stora mysterium. När blir man vad och får man keso vid sidan om?
Jag antar att någon superslempropp kan förklara, då de gått igenom alla titlar tre gånger om eller något...

Storuggla, med stor hatt

Azagthoth

Myrmidon
Det är ganska tydligt i FAQen:

"Codex webbforum innebär att du är en nybörjare. Allt eftersom du skriver fler och fler inlägg kommer du att öka i grad. Vi vill inte spräcka bubblan och tala om graderna eller nivån för att avancera till nästa grad. Detta är något som du kommer att märka allt eftersom."

Alltså kommer vi inte att berätta det exakta antalet inlägg som krävs för varje titel, vi kommer heller inte att avslöja vilka titlar som går att uppnå.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Äh, man ska vara glad så länge man är grisodlare för den titeln är coolast hittils!

Legioth

Swordsman
Om du verkligen vill veta...

...kan du klicka på "Användarlista" här ovanför, sedan sorterar du efter titel och försöker lista ut var gränserna går. Det tar lång tid, men det är möjligt.