Hej. Här finns en "ej-färdig-illustratör" . Med det menas att jag inte har tillräckligt många publicerade verk ännu. Så om ni behöver illustrationer till något rollspel som ska publiceras så skicka mig gärna ett mail. Jag tecknar mest bläck, men även blyerts, akvarell, en del photoshop osv.
Eftersom jag är så ny, blir det inte lika dyra priser som en publicerad illustratör. Om jag tycker erat projekt verkar bra kan jag eventullet ställa upp gratis med.
En del exempel på min stil finns på Http://elfwood.lysator.liu.se/loth/a/l/alecan/alecan.html
Men tänk på att det inte är så mycket sf, vilket jag också kan göra om ni är intresserade av det och bliderna där är ganska gamla.
Maila vid intresse till erkegris@hotmail.com
MVH Alexandra Alexandersson
Eftersom jag är så ny, blir det inte lika dyra priser som en publicerad illustratör. Om jag tycker erat projekt verkar bra kan jag eventullet ställa upp gratis med.
En del exempel på min stil finns på Http://elfwood.lysator.liu.se/loth/a/l/alecan/alecan.html
Men tänk på att det inte är så mycket sf, vilket jag också kan göra om ni är intresserade av det och bliderna där är ganska gamla.
Maila vid intresse till erkegris@hotmail.com
MVH Alexandra Alexandersson