Nekromanti Illustratör och Speltestare sökes!

Sodivra

Champion
Jag skriver nu rent ett stort och lagom hemligt projekt, och märker att det blir riktigt mastigt när jag lägger till det som behövs och snyggar upp det.. För att det ska kännas riktigt proffesionellt så skulle inte några bilder sitta helt fel..

Om det är någon som är intresserad av att rita bilder på en stor framtidsruinstad, eller kanske några lister och marginal-teckningar (Som Games Workshop fyller sina grejer med: Saker som händer i kanten, eller krumeluriga skiljelinjer, osv.) eller porträtt på slemmiga typer, eller bara snygga upp kartorna lite, så är ni mycket välkommna att kontakta mig.

Om ni är intresserade av att speltesta ett rollspel/äventyr/diplomatiscenario i ovanstående miljö, för 6-20 spelare: Kontakta mig då också! Ni behöver kanske inte ens speltesta, bara läsa igenom och kommentera om något saknas..

Knapphändig information? Ja. Varför det? Det här är Hemligt än så länge. Varför det? Det är hemligt. :gremwink:
Mer information får ni med PM.

Erufailon

Swordsman
jag vill!

det skulle väll vara ok att speltesta det... vill dock ha lite mer information.

kan kanske göra bilder... har inte såmycket tid till övers nu för tiden tyvärr :gremfrown:

men e det framtid eller?

kan ju försöka be folket i min förening om att speltesta det... fast vi är många friformare... massor av regler är inte vårat stuk bara så du vet :gremwink:

w176

Förlorad dotter
Frivillig anmälan

Hmm... jag har juh sakt att jag skulle ställa upp med bilder förut och det har juh inte direkt blivit av men kanske denna gång.
Kan du svecivesera vad du vill ha så ska jagn nog kunna göra ett försök.

/elin

Kitzune

Swashbuckler
Illustrera marginalprylar kanske skulle vara kul att göra, och
så gör man ju världen en tjänst genom att snabba upp
processen kring världen hemligaste rollspel :gremwink:

Behöver dock lite referens-material att utgå ifrån först, te.x
dina funderingar på vad som skall finnas med och vad som
skall göras. Maila eller skicka PM.

/Alexander Gyhlesten

Sodivra

Champion
Eh.. Rollspel?

Arg, där var jag fruktansvärt otydligt.. *Slap slap, slappar sig själv* Nej, det är inte ett rollspel, det är bara ett stort fett scenario. Å andra sidan så kan man använda miljön till lite andra grejer när man sedan blir sugen på det, he he he..

Sodivra

Champion
Ajabaja! *Piskar Morgoths fingrar!* [INTE NT]

Det skrevs ursprungligen till Mutant 2090 (Eller cybermutant, eller nya mutant.. ja.) Men alla regler som man skulle kunna vilja använda följer med. Dessutom, om man säger att det är till Mutant 2090 så vill ingen spela det längre.. :gremwink:

Jag sitter nu och lägger till det som ska läggas till, så att ni som vill speltesta får lite material att gosa med.

Varför skrev jag NT för? Ehh..

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Re: Ajabaja! *Piskar Morgoths fingrar!* [INTE NT]

Men _jag_ spelar ju Nya Mutant!

Kitzune

Swashbuckler
Re: Eh.. Rollspel?

Spelar väl kanske ingen större roll. Jag väntar fortfarande på
det där PM:et, hörrö Arvid.

/Alexander Gyhlesten

Ackerfors

Alas, your rapids!
Därför... [NT]

...att han är administratör, top 15 på inläggskrivandet, har grönt namn, är historieberättare, har en bild på Yuri från Red Alert 2, frågar vad chinchillor är osv...

Sodivra

Champion
Va bra! [NT]

Nu håller sig den här tråden vid liv i två dagar till.. Mwahahahaha!

-Dr Arvedstein